کد خبر: ۱۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 13
فیلیپس به معرفی جدیدترین نمایشگر خود پرداخت. این صفحه نمایش از طراحی زیبا، عملکردی فوق العاده و کیفیت بالا برخوردار است. نمایشگر 278E9 از یک پنل محنی 27 اینچی بهره می برد که این نمایشگر با کیفیت Full HD تصاویری واقعی را نشان می دهد و از زاویه دید گسترده ای بهره می برد.

به گزارش آی تابناک : مانیتور 278E9 بسیار درخشان است و از رنگ های گسترده ای پشتیبانی می کند، در نتیجه شاهد تصاویری خوش رنگ و واقعی در این مدل خواهیم بود. رزولوشن این نمایشگر 1080×1920 است و از کیفیت تصویر فوق العاده ای برخوردار است. جزییات در تصاویر به نمایش گذاشته می شود و شاهد کنتراستی ایده آل هستیم. از ویژگی های پیشرفته ی این مدل می توان به فناوری Flicker Free برای کاهش سوسو زدن، LowBlue Mode برای کاهش نور آبی و جلوگیری از خستگی چشم و در نهایت فناوری EasyRead برای تجربه ای آسان در خواندن مطالب دقیقا به شفافیت کاغذ اشاره کرد. باید اشاره کنیم که این فناوری ها بسیار قدرتمند هستند و کارایی و عملکرد این محصول را چند برابر خواهند کرد.

از سوی دیگر قابلیت های هوشمندی در این مدل دیده می شود که می توان به SmartImage و SmartContrast اشاره کرد. SmartImage تنظیمات تصویر را به صورت هوشمند تضمین می کند و SmartContrast سطح عمق سیاهی و سفیدی را برای وضوح بهتر تصاویر کنترل خواهد کرد. انحنای این نمایشگر 1800R است و با فناوری LED Philips VA رویکرد و عملکرد جدیدی را برای نمایش تصاویر با کنتراست بالا ارائه می کند. قابلیت مدیریت پیکسل ها و زاویه دید 178 درجه از دیگر امکانات این نمایشگر فیلیپس است.

مانیتور 278E9 دارای درگاه ورودی VGA و رابط چندرسانه ای با کیفیت بالا (HDMI) برای انتقال ویدئو و انتقال صوتی از منابع مختلف است. همچنین وجود درگاه DisplayPort امکان تعامل دستگاه های مختلف را با این نمایشگر فراهم خواهد کرد. فیلیپس 278E9QJAB در ژوئیه 2018 با قیمت 199 پوند (264 دلار) در دسترس خواهد بود.

 




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار