کد خبر: ۱۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 13
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید هرگونه کتابی را به صورت آنلاین بخوانید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارت‌آپی بپردازد.

به تازگی یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به راه‌اندازی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید بر روی آموزش خود سرمایه‌گذاری کنید. این استارت‌ آپ‌ها بسته‌های مختلف آموزشی را از میان صدها کتاب مختلف در زمینه‌های گوناگون جمع‌آوری کرده اند و آنها را به صورت چکیده در اختیار شما قرار می‌دهد.

در این سامانه بستری فراهم شده است تا افراد بتوانند خلاصه مهمترین کتاب‌های آموزشی را بخوانند یا فایل‌های صوتی و ویدئویی آن را بشنوند و ببینند؛ این سامانه با قیمتی بسیار کم کتاب‌های نایاب و مهم را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

کتاب‌های مختلف را در استارت‌آ‌پ ها ببینید و بشنوید 
از جمله ویژگی‌های مثبت این سامانه استارت‌آپی صرفه جویی  در زمان است؛  یعنی شما به کمک این سامانه می‌توانید کتاب‌ها را در مدت زمان بسیار کم بخوانید یا حتی هنگامی که در اتومبیل شخصی خود و در ترافیک هستید می‌توانید این کتاب‌ها را بشنوید.

یکی دیگر از ویژگی‌ها و ابداعات این سامانه طراحی کتاب‌ها به صورت ویدئو است، می‌توانید فایل کتاب را داخل رایانه شخصی خود قرار دهید و آنها را ببینید، همچنین برای پیدا کردن کتاب‌های مورد علاقه خود در این سامانه کار سختی ندارید، بلکه تمام کتاب‌ها در هر حوزه‌ای که باشند، در این سامانه دسته‌بندی شده‌اند و تنها کافی است یکی از آنها را انتخاب کنید.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار