کد خبر: ۱۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 13
سامسونگ از مدتی پیش موبایل گلکسی J6 را روانه بازار کرده است؛ اسمارت فونی میان رده که به صورت پیش فرض همراه با اندروید اوریو از راه رسید و با توجه به قیمتی که داشت، از مشخصات سخت افزاری مقرون به صرفه ای بهره می برد. گلکسی J6 هم اکنون با قیمت 200 دلار در بازارهای در حال توسعه و با قیمتی اندک بالاتر، در سایر بازارها به فروش می رسد.

به گزارش آی تابناک : با این حال از شواهد بر می آید که سامسونگ برای عرضه مدلی اندک ارتقایافته از دستگاه به نام گلکسی جی 6 پلاس آماده می شود که راه خود را به برخی از بازارهای اروپا و احتمالاً دیگر نقاط جهان باز خواهد کرد. مهم ترین تفاوت میان مدل استاندارد گلکسی J6 و مدل پلاس، به استفاده از چیپست اسنپدراگون 450 در مدل جدید، به جای چیپست اگزینوس 7870 در مدل پیشین باز می گردد. علاوه بر این، باید منتظر تجهیز دستگاه به دوربین اصلی دوگانه و یک باتری غول آسا با ظرفیت بیشتر از 4000 میلی آمپر ساعت باشیم.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره میزان حافظه رم دستگاه در دست نیست و ضمناً نمی دانیم که از لحاظ ظاهری، چه تفاوت هایی نسبت به گلکسی J6 استاندارد به وجود آمده است اما با توجه به شایعات، دستگاه به همان نمایشگر 5.6 اینچی سوپر امولد با رزولوشن HD+ مجهز خواهد بود.

با توجه به وضعیت عرضه مدل قبلی، بدیهی است که اندروید اوریو به صورت پیش فرض روی میان رده تازه سامسونگ نصب خواهد بود. هم اکنون اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی و عرضه گلکسی جی 6 پلاس منتشر نشده اما می توان حدس زد که سامسونگ به دور از هیاهوی خبری، از این موبایل پرده برداشته و آن را به دست مشتریان خواهد رساند.




منبع : xda- developers 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار