کد خبر: ۱۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 13
در حالی که شایعه شد اپل اواخر سال جاری مجموعه ای از دستگاه های جدیدی چون مک، مک بوک و برخی دیگر را معرفی می کند، اما به تازگی یکی از این دستگاه ها زودتر از موعد معرفی شد.
به گزارش آی تابناک : کوپرتینویی ها در نهایت با معرفی مک بوک پرو جدید سال 2018 تصمیم گرفتند به شایعات پیرامون آن پایان دهند. مدل های جدید مک بوک پرو در دو نسخه 15 و 13 اینچی برای کاربران حرفه ای در نظر گرفته شد. البته مک بوک پروهای جدید شاید در سخت افزار بروزرسانی شده باشند اما در طراحی شاسی هیچ تفاوتی با نسل قبل ندارند. همچون قبل شاهد چهار پورت USB Type-C در اطراف دستگاه هستیم که بسیار کاربردی هستند.

نسخه 15 اینچی مک بوک پرو از پردازنده نسل هشتمی شش هسته ای i7 یا i9 اینتل با 32 گیگابایت حافظه رم و 4 ترابایت حافظه داخلی برخوردار است. در سوی دیگر نسخه 13 اینچی به پردازنده نسل هشتمی چهار هسته ای با فرکانس i7 یا i5 مجهز است. پایین ترین مدل مک بوک پرو جدید سرعت فرکانس پردازنده آن 2.78 گیگاهرتزی بوده اما بالاترین نسخه فرکانسی 4.8 گیگاهرتزی برای آن لحاظ شده است. اگرچه ظرفیت باتری بیشتر است اما به دلیل پردازنده قدرتمند عمر باتری عملا عمر بیشتری پیدا نکرده است. اپل همچین در صفحه کلید تغییراتی حاصل کرده تا عملکرد آرام تری داشته باشد. نسخه 13 اینچی مک بوک پرو قیمتی 1799 دلار و نسخه 15 اینچی قیمتی 2399 دلاری دارد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار