کد خبر: ۱۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که با رویکرد مشتری مداری و پیاده سازی استاندارد های بین المللی توانسته است جایگاه ویژه ای را در بازار خودرو ایران به دست آورد.

به گزارش آی تابناک : مدیران خودرو x22 x33 تیگو 5، تیگو 7، آریزو 5 و ... از جمله خودروهایی است که این شرکت به مشتریان خود عرضه می کند.

در راستای کسب محبوبیت بیشتر و بدست آوردن سهم بیشتری از بازار خودرویی داخل کشور با محوریت قرار گرفتن رضایت مندی مشتریان، کلیه واحد های اجرایی این شرکت با بکار گیری کلیه توان و امکانات خود در برآورده شدن این مهم اقدام خواهند کرد.

مدیران خودرو شبکه ای متشکل از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور ما محصولات این شرکت را انتخاب کرده اند. مدیران خودرو از طریق کیفیت بالا، قیمت مناسب و محصولات به صرفه  خود موفق به جلب اعتماد مشتریان ایرانی گردیده است. این شرکت در ارتباط با شرکای خود روش برد- برد را که روش بین المللی پیشرو در کسب و کار است دنبال می کند.

مدیران خودرو x22

تحویل سریع تر خودروها به خصوص خودروی مدیران خودرو x22 در دستور کار این شرکت قرار گرفته و مدیران خودرو سعی دارد فرآیند تحویل خودروهای خود را بهبود بخشد. این در حالی است که عمده شرکت های خودرویی دیگر نه تنها فعالیت فروش خود را متوقف کرده اند بلکه در تحویل خودروهای پیش فروشی خود به مشتریان نیز با مشکلات جدی روبرو هستند.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار