کد خبر: ۱۸۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
در چند ماه گذشته، مایکروسافت در حال ساخت نمای تیره برای ویندوز 10 بوده است، و در این مدت این نما از تیره‌ی مطلق به طوسی تیره تغییر رنگ داده است و مایکروسافت به طور مداوم در حال بهبود هر چه بیشتر این نمای جدید بوده است.
به گزارش آی تابناک : در Reddit، یک طرحی مفهومی از این نمای جدید ویندوز 10 منتشر شده است که تا حدودی ظاهر نهایی این نمای جدید ویندوز 10 را به ما نشان می‌دهد، و در این طرح نه تنها از رنگ طوسی استفاده شده، بلکه مطابق تصویر بالا، جلوه‌ی آکریلیک نیز با آن ادغام شده است.

این بهترین طرح مفهومی نیست که تا به حال برای نمای تیره‌ی ویندوز 10 ارائه شده است، ولی تا حدودی باعث ناخشنودی کاربران شده است. این کاربران می‌گویند که ادغام نمای تیره رنگ و آکریلیک به طور همزمان باعث ناخوانا شدن متن‌ها می‌شود و ترجیح می‌دهند که تماماً تیره و بدون جلوه‌ی آکریلیک باشد.

مایکروسافت نیز در آوردن جلوه‌ی آکریلیک به اپلیکیشن‌های غیر ویندوزی نیز مردد بوده است، این طرح مفهومی تقریباً نشان می‌دهد که چرا مایکروسافت در موضوع عجله نمی‌کند.

نمای تیره‌ی ویندوز 10، در کل زیبا است و امیدواریم که مایکروسافت تغییرات این نمای جدید را ماه‌های آینده برای کاربران ویندوز 10 به نمایش بگذارد.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار