کد خبر: ۱۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
اگر از طرفداران بازی WWE هستید احتمالا به خاطر دارید که سال گذشته بازی WWE 2K18 در کنسول نینتندوسوییچ دارای مشکلات زیادی از جمله نرخ فریم بود . حال اخیرا شرکت 2K Sports در مصاحبه ای با PowerUp Gaming تایید کرده است که امسال بازی WWE 2K19 برای این کنسول عرضه نخواهد شد .

به گزارش آی تابناک : سخنگوی رسمی 2K Sports می گوید : WWE 2K19 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر نخواهد شد . شرکت 2K تمام  تلاش خود را برای ارائه بهترین تجربه ممکن به طرفداران انجام می دهد و همه فرصت ها را برای انجام این بازی بر روی پلتفرم های اضافی بررسی می کند .

این اتفاق قطعا برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ ناراحت کنند است اما این امر منطقی است که شرکت 2K تمرکز خود را بر روی پلتفرم های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان که کاربران بیشتری دارند قرار دهد . خبری دیگر در مورد این کنسول این است که بازی Madden NFL 19 نیز امسال برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد .

خریداران نسخه Deluxe بازی WWE 2K19 می توانند این بازی را از تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) تجربه نمایند در حالی که عرضه رسمی این بازی از تاریخ 9 اکتبر ( 17 مهر) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی آغاز خواهد شد . شایان ذکر است که 2K تایید کرده است که شخصیت Ronda Rousey به عنوان پاداش در دسترس کاربرانی که این بازی را پیش خرید کرده اند قرار خواهد گرفت .


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار