کد خبر: ۱۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
مایکروسافت ساعاتی پیش بیلد پیش‌نمایش جدیدی را برای اعضای اینسایدر حلقه فست منتشر کرد. این به روز رسانی جدید که با شماره بیلد 17713 در دسترس قرار گرفته، شامل مجموعه بزرگی از تغییرات و ویژگی‌های جدید است که انتظار می‌رود در پاییز امسال در دسترس تمام کاربران قرار بگیرند.
به گزارش آی تابناک : 
لیست تغییرات بیلد 17713 ویندوز 10
بهبودهای مایکروسافت اج

کنترل‌های پخش خودکار رسانه برای هر سایت: شما هم اکنون می‌توانید مجوزهای پخش خودکار را برای هر سایت در بخش "Website permission” از Website Identification کنترل کنید. برای این کار روی آیکون اطلاعات یا آیکون قفل در سمت چپ نوار آدرس کلیک کنید و برای شروع روی "manage permissions” کلیک کنید.

جستجوی تعاریف برای کلمات در Reading View، کتاب‌ها و فایل‌های PDF: ما یک تابع فرهنگ لغت جدید اضافه کرده‌ایم، بنابراین شما می‌توانید تعاریف برای کلمات کلیدی را هنگام خواندن یک صفحه یا سند جستجو کنید. به سادگی یک کلمه را انتخاب کنید تا تعریف آن بالای انتخاب شما ظاهر شود.

شما می‌توانید انتخاب کنید که کلمه با صدای بلند برای شما پخش شود تا تلفظ صحیح را بشنوید و یا جزئیات بیشتری از تعریف برای شما گسترش یابد. شما می‌توانید در زیر زبانه "General” در منوی تنظیمات مایکروسافت اج تعیین کنید چه تعاریفی ظاهر شوند و کدام نوع محتوا کار کنند.

بهبودهای PDF خوان مایکروسافت اج

بهبود گزینه‌های نوار ابزار: نوار ابزار موجود در یک سند PDF که در مایکروسافت اج باز شده است، اکنون توضیحات متن برای آیکون‌ها را نمایش می‌دهد تا فهم آنها برای کاربر را ساده سازد. گزینه‌های جدید مانند "Add notes” در نوار ابزار در دسترس قرار گرفته تا زمانی که به آنها نیاز دارید، این ابزارها در دسترس تر باشد.

پین/آنپین نوار ابزار PDF: اکنون می‌توان نوار ابزار را در بالای سند پین کرد تا هنگامی که نیاز دارید، به تمام ابزارهای PDF به راحتی دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می‌توانید نوار ابزار را برای تجربه مطالعه همه جانبه تر، بردارید.

بهبودهای رندر: ما دسته‌ای از بهبودها در زمینه عملکرد رندر را با این بیلد به ارمغان آورده‌ایم. در حال حاضر شما در هنگام حرکت در فایل‌های PDF در مایکروسافت اج به میزان کمتر و کمتری صفحات سفید خواهید دید.

بهبودهای نوت پد

با بیلد 17666، ما پشتیبانی از Extended Line Ending را برای Notepad معرفی کردیم. اکنون ما هیجان زده هستیم که بگوییم این بیلد جدید شامل موارد شگفت انگیز بیشتری است!

اصلاح find/replace: ما بهبود قابل توجهی را در تجربه find/replace در نوت پد ایجاد کرده‌ایم. ما گزینه‌ای را برای بهبود find/replace برای دیالوگ find اضافه کرده‌ایم و نوت پد اکنون مقادیری که قبلاً وارد شده و وضعیت چک باکس را به خاطر می‌آورد و به طور خودکار آنها را دفعه بعد که دیالوگ find را باز کنید بارگذاری خواهد کرد. علاوه بر این، هنگامی که متن را انتخاب کرده‌اید و دیالوگ find را باز می‌کنید، فیلد جستجو را با متن انتخاب شده به طور خودکار پر می‌کنیم.

بزرگنمایی متن: ما گزینه‌هایی را برای بزرگنمایی سریع و آسان متن در نوت پد اضافه کرده‌ایم. یک گزینه منو جدید در زیر View > Zoom برای تغییر سطح بزرگنمایی وجود دارد و سطح بزرگنمایی فعلی در نوار وضعیت نمایش داده می‌شود. شما همچنین می‌توانید از کلیدهای Ctrl + Plus، Ctrl + Minus و Ctrl + MouseWheel برای بزرگنمایی و کوچکنمایی استفاده کنید و Ctrl + 0 نیز برای بازگرداندن سطح بزرگنمایی به مقدار پیش فرض در نظر گرفته شده است.شماره خط با word-wrap: یکی از بیشترین درخواست‌ها، اضافه کردن قابلیت نمایش شماره سطر و ستون زمانی که word-wrap فعال است، بود. این موضوع در حال حاضر در نوت پد امکان پذیر است و ما نوار وضعیت را به صورت پیش فرض قابل مشاهده می‌کنیم. شما همچنان می‌توانید نوار وضعیت را در منوی View خاموش کنید.

سایر بهبودها:

عملکرد نوت پد در هنگام باز کردن فایل‌های بزرگ بهبود یافته است.
نوت پد اکنون از Ctrl + Backspace برای پاک کردن کلمه قبلی پشتیبانی می‌کند.
اکنون کلیدهای فلش به درستی متن را اول از حالت انتخاب خارج کرده و سپس مکان نما را حرکت می‌دهند.
هنگام ذخیره یک فایل در نوت پد، شماره سطر و ستون دیگر به عدد 1 تنظیم مجدد نمی‌شود.
نوت پد در حال حاضر خطوطی که به طور کامل با صفحه نمایش متناسب نیستند را به درستی نمایش می‌دهد.
ریموت دسکتاپ با بیومتریک

ما خرسند هستیم که با این بیلد ویندوز 10، کاربران Azure Active Directory و Active Directory که از Windows Hello for Business استفاده می‌کنند می‌توانند از روش‌های بیومتریک برای تایید هویت برای یک جلسه ریموت دسکتاپ نیز استفاده کنند!

برای شروع، Remote Desktop Connection (mstsc.exe) را بالا آورده، نام رایانه‌ای را که می‌خواهید وصل کنید را تایپ کنید و روی Connect کلیک کنید.

Web Sign-in برای ویندوز 10

تا به حال، ویندوز فقط از هویت‌های متشکل از ADFS یا سایر ارائه دهندگان که از پروتکل WS-Fed استفاده می‌کنند برای ورود به سیستم پشتیبانی می‌کرد. اکنون ما "Web Sign-in” را معرفی می‌کنیم که راهی جدید برای ورود به کامپیوتر ویندوزی شما است.

ورود سریع‌تر به یک کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده ویندوز 10

آیا شما کامپیوترهای شخصی مستقر در محل کار خود را به اشتراک گذاشته‌اید؟ آیا دوست دارید ورود به یک کامپیوتر با حساب کاربری خود سریع‌تر انجام شود؟ با این بیلد، ما ویژگی "Fast Sign-in” را معرفی کرده‌ایم که به کاربران اجازه می‌دهد در یک چشم بهم زدن وارد یک کامپیوتر ویندوز 10 به اشتراک گذاشته شده شوند.

برای فعال کردن Fast Sign in مسیر زیر را طی کنید:

یک کامپیوتر به اشتراک گذاشته شده یا مهمان با ویندوز 10 را راه اندازی کنید.
خط مشی زیر را برای فعال کردن Fast Sign in تنظیم کنید (Policy CSP/Authentication/EnableFastFirstSignIn)
با فعال شدن خط مشی، با حساب کاربری خود وارد کامپیوتر به اشتراک گذاشته شوید و تفاوت را احساس کنید!
بهبودهای Windows Defender Application Guard 

در این نسخه Windows Defender Application Guard یک رابط کاربری جدید را در داخل Windows Security معرفی می‌کند. کاربران مستقل هم اکنون می‌توانند تنظیمات Windows Guard Application Guard خود در Windows Security را بدون نیاز به تغییر تنظیمات کلیدهای رجیستری نصب و پیکربندی کنند. علاوه بر این، کاربرانی که توسط خط مشی‌های سازمانی مدیریت می‌شوند، قادر به بررسی تنظیمات خود خواهند بود تا ببینید مدیران آنها برای دستگاه‌هایشان چه پیکربندی در نظر گرفته تا رفتار Windows Defender Application Guard را بهتر متوجه شوند. هدف این رابط کاربری جدید، بهبود تجربه کلی کاربران برای مدیریت و بررسی تنظیمات Windows Defender Application Guard آنها است. هنگامی که دستگاه‌ها حداقل الزامات را برآورده سازند، این تنظیمات در Windows Security ظاهر می‌شود.

به‌روزرسانی‌های اینکینگ

ما پنل دست خط تعبیه شده را با به‌روزرسانی آوریل 2018 معرفی کردیم و پس گذشت مدت‌ها برای اصلاح تجربه بر اساس بازخوردهای شما، در رد استون 5، ویژگی دست خط تعبیه شده در حال حاضر به عنوان تجربه پیش فرض برای ورود متن با قلم در برنامه‌های مدرن در نظر گرفته شده است. تنها لازم است شما روی ناحیه‌ای از متن مانند یک جعبه جستجو ضربه بزنید تا منطقه‌ای مناسب و گسترده برای نوشتن به شما ارائه شود.




منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار