کد خبر: ۱۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
نخستین نمایشگاه تخصصی استارتاپ ها و شرکتهای فعال حوزه رایانش ابری، ۲۶ تیرماه جاری در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) برگزار می شود.
به گزارش آی تابناک : نخستین نمایشگاه تخصصی استارتاپ ها و شرکتهای فعال حوزه رایانش ابری، فرصتی مناسب برای شرکت‌کنندگان و سازمان‌ها و شرکت‌های کشور فراهم آورده است تا بتوانند ظرفیت های موجود در بازار را بشناسند و همین‌طور، افراد جویای خدمات بتوانند بهترین و مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین ارائه‌دهنده این خدمات را شناسایی و به سادگی با آن­ها ارتباط برقرار کنند.

این نمایشگاه به عنوان رویدادی جانبی در چهارمین رویداد سالانه جامعه آزاد رایانش ابری برپا می شود و این فرصت را فراهم کرده تا فعالان این حوزه ضمن اینکه آخرین دستاوردهای خود را در معرض بازدید متخصصان قرار دهند، بتوانند از امکان تعامل و همکاری رودررو با اساتید، صاحب‌نظران، مدیران، دانش‌پژوهان و سایر دست‌اندرکاران و ذی‌نفعان اکوسیستم رایانش ابری کشور برخوردار شوند.

حضور در نمایشگاه تخصصی رایانش ابری، اطلاعات جامعی از ظرفیت های ایجاد شده در اختیار مشتریان و نیز ارائه دهندگان محصولات ابری قرار خواهد داد تا بتوانند با شناسایی رقبا در صنعت خود به رقابت سالم بپردازند.

تسریع فرایند سنجش بازار و استفاده از فرصت‌های توسعه بازار، ایجاد فرصتی برای مشتریان جهت ارائه مسائل خود و دریافت راه‌حل و نیز شناسایی بهتر گرایش مشتریان و به‌کارگیری آن در خدمات آینده‌شان، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین حضور استارتاپها در کنار جمع بزرگ ارائه دهندگان سرویس های ابری در لایه های مختلف این امکان را فراهم خواهد آورد تا ارائه دهندگان سرویس ابری بتوانند فرصتهای مشارکت و تجمیع سرویس­های خود را با دیگران جهت ارائه سرویس­های جدیدتر و پایدارتر پیدا کنند.

اطلاعات بیشتر درباره این رویداد تخصصی در این لینک قرار داده شده است.




منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار