کد خبر: ۱۸۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
شرکت الکترونیک آرتز قصد دارد تا یک رویداد ویژه همانند بازی Battlefield 1 برای عنوان Battlefield V تا ماه اکتبر برگزار کند . این رویداد Road to Battlefield V نام دارد و شرکت الکترونیک آرتز در آن بسته های الحاقی بازی های Battlefield 1 و Battlefield 4 که شامل بیش از 20 نقشه چند نفره می باشد را در دسترس کاربران قرار می دهد .
به گزارش آی تابناک : در این رویداد تمام بسته های الحاقی بازی Battlefield 1 و Battlefield 4 در هفته های منتهی به عرضه  Battlefield V تا ماه اکتبر به صورت رایگان عرضه خواهند شد . در حال حاضر این رویداد تبلیغاتی آغاز شده و تا کنون الکترونیک آرتز بسته های الحاقی  In the Name of the Tsar و Turning Tides را برای بتلفیلد 1 عرضه کرده است . در اواخر ماه جاری نیز بسته الحاقی Apocalypse برای بتلفیلد 1 به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت .

 شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است در صورتی که کاربران بسته های الحاقی In the Name of the Tsar و Turning Tides را دریافت نکرده اند شانس آن را خواهند داشت تا دوباره در آینده آن ها را به صورت رایگان دریافت کنند .

علاوه بر بسته های الحاقی رایگان ، الکترونیک آرتز یک منوی جدید در بازی Battlefield 1 ایجاد کرده است که کاربران با انجام ماموریت های روزانه آن می توانند اسلحه ،  تجهیزات ، xp و... دریافت کنند . این پاداش ها به صورت هفتگی پرداخت می شود و در صورتی که کاربران ماموریت های یک هفته را انجام نداده باشند می توانند به عقب بازگشته و آن ها را تکمیل کنند .

 یکی از نکات جالب پاداش های هفتگی بازی Battlefield 1 است که شامل موارد شخصی سازی برای Battlefield V است که در زمان عرضه بازی در اختیار کاربران قرار می گیرد . همانطور که احتمالا اطلاع دارید بازی Battlefield V به کاربران این امکان را می دهد تا سربازان خود را با طرح اسلحه ، نقاشی صورت و کلاه های مختلف شخصی سازی کنند . در نسخه Deluxe بتلفیلد 5 شش مجموعه soldier sets وجود دارد که دو تای آن ها تنها از طریق رویداد Road to Battlefield V قابل دستیابی هستند .

شایان ذکر است که بازی Battlefield V در تاریخ 19 اکتبر ( 27 مهر ) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد . کاربران نسخه Deluxe و دسترسی زود هنگام   EAوOrigin به ترتیب می توانند این بازی را زود تر از عرضه رسمی و در تاریخ 16 و 11 اکتبر تجربه نمایند .




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار