کد خبر: ۱۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
هدست واقعیت افزوده، یا بهتر بگوییم هدست واقعیت ترکیبی مبتنی بر محاسبات فضایی کمپانی مجیک لیپ موسوم به «Magic Leap One» نسخه «Creator Edition» قرار است تا پیش از پایان تابستان روانه بازار شود.

به گزارش آی تابناک : این خبر را امروز کمپانی سازنده به صورت رسمی اعلام نمود تا هیجان علاقه مندان برای استفاده از هدست منحصر به فرد این شرکت بیش از پیش افزایش یابد. ضمناً قرار است این محصول منحصراً در خاک آمریکا توسط اپراتور AT&T عرضه شود.

هنوز تاریخ دقیقی برای این رویداد اعلام نشده، ضمن این که مجیک لیپ قیمتی نیز برای پوشیدنی جدید خود اعلام نکرده است. با این حال آنها گفته اند که برای خرید Magic Leap One می بایست مبلغی در حد و اندازه سایر هدست های پرچمدار پرداخت نمایید.

هدست Magic Leap One مجیک لیپ

امروز و همزمان با اعلام زمان عرضه، کمپانی سازنده از برخی دیگر از ویژگی های هدست جدید خود رونمایی کرد. از جمله این که حالا می دانیم گجت مذکور از پردازنده «Tegra X2» کمپانی انویدیا استفاده می کند. Magic Leap One قادر است تا ژست های حرکتی دست کاربر خود را تشخیص داده و بدون نیاز به پوشیدن هرگونه دستکش یا سنسور، حرکات آنها را در دنیای مجازی خود اعمال می کند.

علاوه بر این ها، ظاهراً امکان اشتراک گذاری یک محتوا میان چند کاربر هدست مورد بحث وجود دارد، به طوری که مثلاً چند نفر بتوانند همزمان یک بازی واقعیت افزوده را در یک محیط مشترک انجام دهند.

هدست Magic Leap One مجیک لیپ

هنوز سوالات زیادی در خصوص محصول مورد انتظار مجیک لیپ وجود دارد، به خصوص که تا امروز ویدیویی زنده از نحوه استفاده از آن منتشر نشده و ما از برخی محدودیت های احتمالی آن از جمله میدان دید عملیاتی آن اطلاعی نداریم. نباید فراموش کنیم که از همین محدودیت به عنوان پاشنه آشیل هولولنز مایکروسافت یاد می شود.




منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار