کد خبر: ۱۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
مجله انترتینمنت ویکلی و شرکت برادران وارنر اولین تصویر رسمی فیلم Shazam (شزم) را منتشر و تاریخ نمایش اولین تریلر این فیلم را اعلام کردند.

به گزارش آی تابناک : در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر اولین تصویر رسمی فیلم Shazam را منتشر کرده است. مجله انترتینمنت ویکلی در شماره جدید خود اولین تصویر رسمی اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی (DC) در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور شخصیت شزم با بازی زکری لوی در کنار فردی فریمن، بهترین دوست بیلی بتسون با بازی جک دیلن گریزر هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Shazam

دیوید اف. سندبرگ که او را بیشتر برای کارگردانی فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) می‌شناسیم و کارگردانی فیلم شزم را نیز بر عهده دارد، در مصاحبه با مجله انترتینمنت ویکلی در مورد این تصویر صحبت کرده و در مورد آن توضیح داده است. سندبرگ گفت:

من می‌خواستم که شنل او کوتاه‌تر از نسخه کمیک آن باشد، به‌خاطر اینکه این چیزی است که او را از بتمن و سوپرمن جدا می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که بیشتر احساس کنیم که او شبیه ابرقهرمانان دوران طلایی کمیک شده است.

همچنین برادران وارنر تایید کرد که اولین تریلر فیلم Shazam در نمایشگاه کمیک کان سن دیگوی امسال منتشر خواهد شد. در سال ۱۹۳۹، شخصیت شزم توسط طراح سی.سی بک و نویسنده بیل پارکر خلق و این شخصیت برای اولین‌بار در شماره دوم کامیک « کمیک تند و تیز» (Whiz Comics) معرفی شد. بیلی بتسون با گفتن کلمه جادویی «شزم» از یک نوجوان به قدرتمندترین کشنده دنیا تبدیل می‌شود. نام شزم از نام و قدرت ۶ نفر از خدایان و قهرمانان باستان برگرفته شده است که شامل دانش سلیمان، قدرت هرکول، استقامت و نیروی اطلس، توان و اقتدار زئوس، شجاعت آشیل و سرعت مرکوری، می‌شود.

زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. فیلم شزم قرار است لحن بسیار سبک‌تری نسبت به دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی را داشته باشد.

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.




منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار