کد خبر: ۱۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
در اوایل سال 2018 سونی از دو گوشی جدید خود اکسپریا XA2 و اکسپریا XA2 Ultra رونمایی کرد، حالا این کمپانی ژاپنی با رسیدن به نیمه سال از میان رده جدید خود با نام اکسپریا XA2 Plus پرده برداری کرده است.

به گزارش آی تابناک : گوشی جدید سونی همان دوربین 23 مگاپیکسلی MotionEye و چیپ ست اسنپدراگون 630 برادران XA2 خودش را دارا است، اما طراحی آن کمی بهینه تر شده و حالا حاشیه های آن باریکتر و صفحه نمایشش کمی بلندتر است.

اکسپریا XA2 Plus اولین گوشی خانواده XA2 با نسبت ابعاد صفحه نمایش 18:9 است. پنل LCD شش اینچی این گوشی دارای رزولوشن Full HD+ است و با شیشه Gorilla Glass 5 محافظت می شود. در زیر این صفحه نمایش چیپ ست اسنپدراگون 630 قرار گرفته که دارای پردازنده هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 5.8 می باشد. این تراشه با 4 و یا 6 گیگابایت حافظه رم و 32-64 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه شده است. البته با وجود شیار کارت حافظه فضای داخلی گوشی قابل افزایش می باشد.

سنسور 23 مگاپیکسلی دوربین اصلی دارای گشادگی دیافراگم f/2.0 می باشد و زاویه دید 84 درجه ای دارد. این دوربین می تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند و با نرخ 120 فریم بر ثانیه صحنه آهسته فیلم بگیرد. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی و با گشادگی دیافراگم f/2.4 و زاویه عریض 120 درجه می باشد. این دوربین دارای ویژگی های زیادی مانند حالت بوکه و زیباسازی عکس پرتره می باشد.

اکسپریا XA2 Plus سونی دارای ابعاد 157x75x9.6 میلیمتر می باشد و 205 گرم وزن دارد. وزن این گوشی سنگین تر از آن چیزی است که انتظار میرفت. این گوشی هم از طراحی OmniPresence که سونی در اوایل سال آن را معرفی کرد، پیروی می کند. بدنه پشتی متالیک این گوشی نمای بهتری در مقایسه با نسل های قبلی به آن داده است.

ظرفیت باتری گوشی جدید سونی 3580 میلی آمپر ساعت است و از قابلیت Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند. یک پورت USB-C برای شارژ این گوشی در کنار میکروفون حذف نویز، بلندگو و جک 3.5 میلیمتری هدفون در لبه پایینی قرار داده شده است.سونی Xperia XA2 Plus در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و سبز موجود خواهد بود، اما در خصوص زمان و قیمت آن هنوز هیچ خبری به میان نیامده است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار