کد خبر: ۱۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 12
یکی از استارت‌آپ‌ها موفق به ارائه خدمتی شده است که به کمک آن می‌توانید خانه‌های قدیمی خود را در کوتاهترین مدت تعمیر کنید.
به گزارش آی تابناک :  اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

در گذشته برای آنکه بتوانیم خانه خود را تعمیر کنیم و یا دکوراسیون آن را عوض کنیم باید از چندین نیرو استفاده می‌کردیم که این موضوع نه تنها هزینه‌ سنگینی را برای ما به دنبال داشت بلکه حتی در بسیاری از مواقع هم باعث سختی کار می‌شد اما امروز یکی از استارت‌آ‌پ‌ها موفق به راه‌اندازی خدمتی شده است که به کمک آن می‌توانید هرگونه خدمت خدماتی و همچنین تغییر دکوراسیون را با یکدیگر و یکجا داشته باشید.

خانه خود را به کمک بهترین متخصصان طراحی کنید
این استارت‌آپ با هدف تعمیر خانه و ارائه انواع خدمات به واحدهای مسکونی و تجاری کار خود را آغاز کرده است، برای مثال اگر به دنبال تغییر دکوراسیون خانه خود هستید، می‌توانید در این سایت هم لوله‌کش و بناهای خبره را پیدا کنید و هم با طراحان حرفه‌ای آشنا شوید.

به گفته سازندگان این استارت‌آپ برای تعمیر خانه‌ها و همچنین طراحی دکوراسیون، طراحان و متخصصان از بهترین مواد و مطابق با جدیدترین فن‌آوری‌های روز استفاده می‌کنند.

این استارت‌آپ تمام خانه شما از حیات گرفته تا پشت‌بام را تعمیر و طراحی می‌کند و تنها کافیست به سراغ آنها بروید و درخواست خود را ارائه کنید آنها کار شما را در کمتر از چند روز انجام دهید و خانه کهنه خود را به خانه ای جدید تبدیل کنید.




منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار