کد خبر: ۱۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 11
موسسه تحلیلگر Atlantic Equities قیمت هدف هر سهم مایکروسافت را به 125 دلار افزایش داده که در حدود 25 درصد بالاتر از قیمت فعلی هر سهم این شرکت است. James Cordwell تحلیلگر شرکت Atlantic Equities در یادداشتی به مشتریانش نوشته است که مایکروسافت اژور کلید رشد شرکت مایکروسافت خواهد بود و درآمد این شرکت از اژور به بیش از 100 میلیارد دلار تا 10 سال آینده خواهد رسید.
به گزارش آی تابناک : اگرچه اژور هیچگاه به موقعیت انحصاری ویندوز در بازار نخواهد رسید اما از آنجایی‌که بازار وسیع‌تری را هدف قرار داده است به درآمدی به مراتب بالاتر از ویندوز دست خواهد یافت. James به این موضوع اشاره می‌کند که AWS در بازار خدمات ابری آینده نیز به‌عنوان پیشرو خواهد بود و در ده سال آینده به درآمدی در حدود  185 میلیارد دلار خواهد رسید.

Cordwell نوشته است:

اژور به‌عنوان راه حل پلتفرم سازمانی جایگزین برای ویندوز مطرح بوده است و ما پیش‌بینی می‌کنیم که درآمد آن برای دهه آینده به بیش از 100 میلیارد دلار برسد. مایکروسافت توسط آفیس 365 به جایگاه قدرتمندی در بازار نرم افزار به عنوان خدمت (SaaS) دست یافته است و تا زمانی که دسترسی بیشتر به مدل خدمات ابری موجب افزایش تعداد کاربران و مشتریانی می‌شود که دائما از پکیج خدمات پایه به پکیج‌های بالاتر ارتقا پیدا می‌کنند امکان رشد آن ادامه خواهد داشت.

مایکروسافت در گزارش نتایج درآمدی منتهی به سه ماهه‌ی سوم سال مالی  2018 اعلام کرده است که درآمد محصولات سروری و خدمات ابری 20 درصد افزایش داشته است (بیش از 17 درصد به ازای ارزش ثابت پول) که به‌واسطه رشد درآمدی بالای اژور به میزان 93% بوده است. (89% به ازای  ارزش ثابت پول). درآمد خدمات سازمانی نیز 8% افزایش نشان می‌دهد (5% به ازای ارزش ثابت پول). همچنین درآمد کلی شرکت 28.6 میلیارد دلار و سود عملیاتی آن 8.3 میلیارد دلار بوده است.





منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار