تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 11
در ماه اکتبر اینستاگرام قابلیت نظرسنجی و رای گیری را در بخش استوری ها ارائه کرد و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. اکنون نیز برچسب سوالات را ارائه کرده است که در این بچسب ها دوستانتان می توانند سوالاتی را مطرح کنند و پاسخ شما را دریافت نمایند.

به گزارش آی تابناک : در واقع این قابلیت ارتباط بین دوستان و کاربران را بیشتر خواهد کرد و راه خوبی برای پرسش و پاسخ خواهد بود. به طور کلی قابلیت های اخیر اینستاگرام این شبکه را به محیطی تعاملی تر تبدیل کرده و کمی از حالت اشتراک محتوا بیرون آمده است.

این قابلیت برچسب سوالات در کشوی استیکرها و بچسب ها در استوری قرار گرفته است. در کادر بالای این برچسب اعلام آمادگی می کنید که به سوالات دوستانتان پاسخ دهید. در نتیجه دوستانتان در کادر پایین سوالات را مطرح می کنند و شما لیستی از سوالات را دریافت خواهید کرد که باید به آنها پاسخ دهید. این قابلیت در مرحله آزمایش قرار دارد به همین دلیل سوالات کاربران گاهی در دایرکت ارسال می شود و گاهی در بالای لیست کسانی که استوری شما را دیده اند. لازم به ذکر است که سوالاتی که مطرح می کنید با نام و حساب کاربریتان ارسال خواهد شد و پاسخ سوالات نیز در نهایت برای عموم در استوری ها قابل رویت خواهد بود در نتیجه ناشناس نخواهید بود و باید در مطرح کردن سوالات و پاسخ ها دقت کنید.

این قابلیت از دیروز در اختیار تمامی کاربران اندروید و iOS قرار گرفته است. اینطور که پیداست کاربران زیادی از این قابلیت استقبال کرده اند و از دیروز بارها شاهد برچسب سوالات در صفحات مختلف مختلف بوده ایم.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار