کد خبر: ۱۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 11
دراپ باکس به تازگی به روز رسانی جدیدی را برای اپلیکیشن دسکتاپش منتشر کرده است که این نرم افزار را به نسخه 6.0.2.0 ارتقا می‌دهد. این به روز رسانی بخش جدیدی به نام “Special” را به این نرم افزار اضافه می‌کند. اکنون، کاربران می‌توانند فایل‌های مورد علاقه خود را بوک مارک کنند تا در این بخش به نمایش در بیایند. بدین شکل، در آینده می‌توانند به سرعت به این فایل‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین، در این به روز رسانی شاهد ویژگی‌های جدیدی نیز هستیم.
به گزارش آی تابناک : دراپ باکس از اولین شرکت‌های ارائه فضای ابری به کاربران بود که تا کنون مخاطب‌های زیادی را به سمت خود جذب کرده است. همچنین این سرویس در پلتفرم‌های مختلفی اپلیکیشن خود را منتشر کرده است. بدین شکل، کاربران در هر پلتفرمی می‌توانند به سرویس‌های دراپ باکس دسترسی داشته باشند. اکنون، با منتشر شدن این به روز رسانی شاهد ویژگی‌های جدیدی در این نرم افزار هستیم.

شما می‌توانید لیست تغییرات این نرم افزار را در زیر مطالعه کنید:

Specials: در این نسخه بخش Specials  را برای شما معرفی می‌کنیم. اکنون با ستاره دار کردن هر فایل، به بخش Specials  اضافه می‌شود. این بخش نیز از زیر منوی همبرگری قابل دسترسی است.
تغییرات رابط کاربری: در بسیاری از بخش‌های نسخه موبایل دراپ باکس شاهد تغییراتی در رابط کاربری هستیم. اکنون از فونت‌های ضخیم جدیدی برای عناوین صفحات نرم افزار استفاده شده است. منوی همبرگری اکنون لایه بندی تمیز تری دارد و انیمیشن جا به جایی میان صفحات بسیار زیبا تر شده است.
رفع باگ‌ها و بهبود‌های کلی در عملکرد برنامه.
عملکرد این نرم افزار با دریافت به روز رسانی نام برده بسیار بهتر از قبل شده است. اگر شما هم از فضای ابری استفاده می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم این نرم افزار را از این لینک دانلود کنید و نصب کنید.

اگر شما هم شاهد تغییرات دیگری در این نرم افزار هستید آن را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.



منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار