کد خبر: ۱۸۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 11
موزیلا امروز اعلام کرد که دو برنامه جدید را به صورت آزمایشی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد داد. این دو برنامه با نام های Lockbox برای iOS و Notes برای اندروید ارائه خواهند شد و برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی مرورگر فایرفاکس طراحی شده اند.

به گزارش آی تابناک : برنامه Lockbox یک برنامه مدیریت رمز عبور iOS است که از طریق مرورگر فایرفاکس قابل استفاده خواهد بود. در واقع از طریق این برنامه می توانید حساب های مختلف کاربری و رمز عبور را در Lockbox وارد نمایید و در هنگام ورود به حساب های اینستاگرام، ایمیل، فیس بوک و حساب های این چنینی به راحتی در مرورگر به صورت خودکار از طریق این برنامه Login شوید. همچنین از طریق این برنامه می توانید برای ورود به حساب های کاربری خود از Touch ID یا Face ID استفاده نمایید.

برنامه ی Notes هم برای کاربران اندروید ارائه شده که مشابه سرویس Google Keep است. در واقع این برنامه امکان یادداشت در مرورگر فایرفاکس را در اختیار کاربران اندروید قرار خواهد داد. همچنین می توان به قابلیت همگام سازی این برنامه یادداشت با نسخه های دیگر فایرفاکس نیز اشاره کرد. این برنامه برای یادداشت در زمان گشت و گذار در وب بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.

باید اشاره کنیم که هر دو برنامه ی جدید موزیلا در مرحله آزمایشی قرار دارند اما هر دو مورد بسیار کاربردی خواهند بود و این شرکت قصد دارد تا فعالیت خود را گسترش دهد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار