تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 11
بعد از معرفی «نظرسنجی» برای استوری‌ها، اینستاگرام به تازگی ویژگی جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده تا کاربران بیشتر با یکدیگر در تعامل باشند.

به گزارش آی تابناک : این قابلیت که «پرسش و پاسخ» نام دارد و از چند هفته پیش نیز زمزمه‌هایی مبنی بر معرفی‌اش به گوش می‌رسید، به کاربر اجازه می‌دهد در استوری سوال بپرسد و از فالوورها بازخورد بگیرد.

برای استفاده از این ویژگی، بعد از آنکه وارد بخش استوری شدید کافیست روی استیکرها کلیک کرده و سپس آیکون Questions را انتخاب کنید. در نهایت متن سوال را بنویسید و آن را استوری کنید؛ فالوورها هر چند بار که خواستند می‌توانند به سوال جواب بدهند و پاسخ‌ها نیز در قسمت بازدیدهای استوری نمایش داده می‌شود.

پرسش و پاسخ اینستاگرام

همچنین اینستاگرام قابلیتی را فراهم کرده تا کاربر بتواند پاسخ‌ها را نیز دوباره استوری کند. البته برای حفظ حریم شخصی، در هنگام بازنشر جواب‌ها عکس و نام کاربری فالوورها پنهان باقی می‌ماند. ویژگی «پرسش و پاسخ» در دسترس کاربران iOS و اندروید قرار گرفته و هم اکنون می‌توانید از آن استفاده کنید.

در این چند هفته، اینستاگرام تغییرات مختلفی را به خود دیده است.آن‌ها ابتدا پلتفرم ویدیویی IGTV را به سرویس‌شان آوردند، سپس تماس ویدیویی را معرفی کردند و حالا نیز نوبت به قابلیت جدید استوری رسیده تا ارتباط بین کاربران را بیشتر کند. بد نیست بدانید اینستاگرام ماهیانه بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.



منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار