کد خبر: ۱۸۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 11
کمپانی Colorful از حافظه‌ی SSD خود با نام SL500 640G Summer LE رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : کمپانی Colorful Technology که به عنوان یکی از مطرح‌ترین سازندگان سخت‌افزار آسیا در تولید مادربردهای قدرتمند، کارت‌‌های‌گرافیک‌ زیبا و حافظه‌های ذخیره‌سازی با عملکرد بالا محسوب می‌شود، به تازگی از درایو ذخیره‌‌سازی جامد SL500 640G Summer LE رونمایی کرده است.

این حافظه‌های SSD از  پوشش رنگ آبی برخوردار هستند و تنها تا قبل از ارائه‌ی مدل Spring LE و تا ماه مارس (اواسط اسفند) برای خرید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و به نوعی تولید محدودی خواهند داشت. با توجه به اینکه سری SL500 در بخش محصولات قدرتمند و رده‌ بالای شرکت کالرفول قرار می‌گیرند، این حافظه‌ی جدید نیز از این قائده مستثنا نبوده و یک محصول با کیفیت، سریع و با مقاومت بالا به شمار می‌رود. این درایو جدید می‌تواند تا سرعت ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه فرایند بازخوانی و تا سرعت ۴۵۰ مگابایت بر ثانیه نیز فرایند باز نویسی داده‌ها را بر عهده بگیرد. شاید بتوان گفت که این محصول در حقیقت تنها برای کاربرانی که به سرعت بالا در کنار ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب نیاز دارند، طراحی و ساخته شده است.

حافظه‌های COLORFUL SL500 640G Summer LE از کنترلر SMI 2258X در کنار استفاده از تراشه‌های ۳۲ لایه‌ی اینتل با نام تجاری 3D NAND TLC ساخته شده است. به عنوان یک پیشنهاد ویژه کاربرانی که درایو‌های COLORFUL SL500 640G در جشنواره تابستانی این شرکت خریداری کنند، یک حافظه‌ی فلش ۳۲ گیگابایتی را به عنوان هدیه به همراه این درایو دریافت خواهند کرد.

این حافظه‌های SSD به نوعی برای ایجاد تعادل بین میزان عملکرد و قیمت را ارائه ‌می‌دهند که باعث شده این محصول به یک انتخاب ایده‌آل برای سیستم های گیمینگ و پی‌سی‌های کاری تبدیل شود. درایو COLORFUL SL500 640G هم اکنون در مناطقی از جنوب شرق آسیا مانند ژاپن‌، ویتنام و حتی کره برای سفارش کاربران در دسترس است.

SL500 640G Summer LE

کمپانی COLORFUL اعلام کرده است که این محصول به مدت محدود و تنها در ظرفیت ۶۴۰ گیگابایت تولید خواهد شد. برچسب قیمت برای خرده فروشی‌ها نیز ۱۲۹ دلار در نظر گرفته شده است.



منبع : TECHPOWERUP 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار