کد خبر: ۱۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۲۰ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 11
در فاصله چند هفته مانده به رونمایی سامسونگ از گلکسی نوت ۹، رندها و تصاویر بسیاری از این موبایل منتشر شده که اکثر قریب به اتفاق آنها از تکرار طراحی گلکسی نوت ۸ در این موبایل خبر می دهند.

به گزارش آی تابناک :  در این راستا امروز رندر جدیدی منتسب به این گوشی هوشمند منتشر شده که افشا کنندگان مدعی رسمی بودن آن شده اند.

بر اساس این رندر از طراحی گلکسی نوت ۹ که تنها نشانگر پنل جلویی این موبایل است، سامسونگ زحمت زیادی برای تغییر طراحی و ساختار این موبایل به خود نداده و باز هم شاهد نمایشگر ۶.۳ اینچی از نوع سوپر امولد و با لبه های منحنی هستیم. هنگامی که این رندر و تصاویر گلکسی نوت ۸ در کنار هم قرار میگیرند، تقریبا یکسان به نظر می رسند (رندر نوت ۹ در سمت چپ و نوت ۸ در سمت راست).

طراحی گلکسی نوت ۹

بر اساس این گزارش جدید گلکسی نوت ۹ از بدنه ای با ابعاد ۱۶۱.۹ در ۷۶.۳ در ۸.۸ میلی متر بهره می برد که کمی کوتاه تر از گلکسی نوت ۸ با ابعاد ۱۶۲.۵ در ۷۴.۸ در ۸.۶ خواهد بود.

انتظار می رود پیکربندی دوربین اصلی و سنسور اثر انگشت گلکسی نوت ۹ در پنل عقب دستخوش تغییراتی شود که آن را از نسل قبل متمایز خواهد ساخت. این تغییرات شامل انتقال اسکنر اثر انگشت به زیر سنسور دوربین خواه بود که هدف از آن کاهش لمس اشتباهی لنز است.

جدای از طراحی گلکسی نوت ۹ سامسونگ در پرچمدار جدید خود بهینه سازی های قابل توجهی را پیاده سازی کرده که شامل سخت افزار قدرتمندتر نظیر چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، حافظه و باتری با ظرفیت بالاتر خواهد بود. علاوه بر این انتظارمی رود قلم S Pen هم به لطف بلوتوث کاربردهای گسترده تری نظیر تصویربرداری از راه دور و حتی اسپیکر بلوتوثی را به کاربران به ارمغان بیاورد.

 

 

تماشا کنید: طرح های هنرمندانه گرافیست عرب از گلکسی اس 10

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار