کد خبر: ۱۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۱۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 10
کمپانی بریتانیایی استون مارتین که بیشتر با ماشین های سوپراسپورت لوکس و گران قیمت شناخته می شود همواره شرکت کننده ای جدی در رقابت های اتومبیل رانی بوده است.
به گزارش آی تابناک : این کمپانی از مدتی قبل به طور جدی همکاری خود را با کمپانی ردبول برای انتقال دانش فنی در ماشین های فرمول یک آنها آغاز کرد و بسیاری معتقدند بخشی از عملکرد بسیار عالی ردبول در رقابت های گذشته به واسطه همکاری نزدیک آنها با استون مارتین به دست آمده است. در کنار این همکاری، چند مدل مفهومی ساخته شده با همکاری مشترک این دو شرکت هم توجه علاقمندان و منتقدین را به خود جلب کرده اند که از جمله آنها می توان به والکری AM-RB 001 اشاره کرد. این شرکت حالا قصد دارد رقیبی جدی برای فراری 488 و مکلارن 720 اس تولید کند و اولین اطلاعات این ماشین فوق العاده را هم منتشر کرده است.

وب سایت تاپ گیر به واسطه منابع آگاه خود جزئیاتی از برنامه آینده استون مارتین به دست آورده که نشان می دهد مدل جدید یک سوپر خودرو با ظاهری بسیار شبیه به والکری و موتوری در میانه خواهد بود. اندی پالمر، مدیرعامل استون مارتین، در گفت و گویی با تایید این اخبار گفت ماشین جدید این شرکت در آینده نزدیک وارد جاده های جهان خواهد شد. وی همچنین از حفظ اصالت ظاهری خودروهای استون مارتین در کنار بهبودهای آیرودینامیکی و بهره گیری از زبان جدید اشاره کرد و از آشنا بودن این خودرو برای علاقمندان به استون مارتین گفت. به گفته تاپ گیر این خودرو احتمالا در سال 2020 وارد بازار خواهد شد اما جزئیات فنی آن هنوز قابل تایید نیستند. از سویی گفته می شود ممکن است پیشرانه های V12 انتخاب استون مارتین برای سوپر اسپورت جدید این شرکت باشند و از طرف دیگر ممکن است پیشرانه های 4 لیتری ساخت مرسدس که از آرایش V8 استفاده می کنند به عنوان موتور محرکه این خودرو به کار گرفته شوند. همچنین اندی پالمر در توضیحات خود به این نکته اشاره کرده که استفاده کامل از فیبر کربن گزینه مناسبی برای هیچ خودرویی نخواهد بود اما ممکن است بنا به نیاز در بخش هایی از ماشین از این ماده استفاده شود. بر اساس گزارشات، 130 مهندس کمپانی ردبول در ساخت این خودرو با استون مارتین همکاری خواهند کرد و تمرکز ویژه ای بر روی آیرودینامیک و کاهش وزن قرار داده می شود.

استون مارتین به فکر ساخت رقیبی برای فراری 488


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار