کد خبر: ۱۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 10
آنر زیر برند شرکت هواوی در حال آماده سازی پرچمدار خود، نوت 10 است. هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی این گوشی وجود ندارد، اما اکانت رسمی آنر در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده است که این اتفاق به زودی خواهد افتاد. آنر تیزری را به نمایش گذاشته که در آن به زودی آنر نوت 10 جایگزین نوت 9 خواهد شد و این اتفاق در پکن خواهد افتاد.

به گزارش آی تابناک : تا امروز اطلاعات کمی در خصوص این گوشی وجود داشت. به عنوان مثال مشخص شده بود که آنر نوت 10 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.9 اینچی ای خواهد بود که توسط سامسونگ تولید می شود. شنیده می شد که این گوشی قرار است باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد؛ اما معلوم شد که این خبر جعلی است. علاوه بر این گفته شده بود که این گوشی مانند آنر 10 با چیپ ست کرین 970 هواوی عرضه خواهد شد.

پس از انتشار این اخبار سرانجام پرچمدار آینده آنر در وب سایت بنچمارک Geekbench رویت شد. کد نامگذاری این گوشی HUAWEI RVL-AL09 بوده که بسیار شبیه به اسم رمز آنر نوت 10 یعنی Ravel است.

اطلاعاتی که در نتیجه بنچمارک این گوشی نمایش داده شده حاکی از آنست که این گوشی با اندروید 8.1 و با 6 گیگابایت رم عرضه شده است. پردازنده این گوشی هشت هسته ای و با فرکانس پردازشی 1.84 گیگاهرتز می باشد. این یعنی چیپ ست به کار رفته در گوشی همان Kirin 970 ای است که پیش تر انتظار میرفت از آن استفاده شود.

تا اینجای کار این تمام اطلاعاتی است که از پرچمدار آینده برند آنر منتشر شده است، اما از آنجاییکه زمان معرفی این گوشی بسیار نزدیک است، به زودی با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار