کد خبر: ۱۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 09
Teamgroup از حافظه جدید خود برای دوربین‌های داشبوردی رونمایی کرد که همانند دیگر حافظه‌های این چنینی، از پایداری بالایی در عملکرد خود برخوردار بوده و قادر به فعالیت در شرایط کاری مختلف است.

به گزارش آی تابناک : یکی از برندهایی که این روزها در بازار حافظه در حال پیشرفت است را میتوانیم Teamgroupبدانیم که در هقتهی گذشته از یک حافظه به اصطلاح Dash Card رونمایی کرد. این حافظهها به طور ویژه برای دوربینهای داشبوردی (دوربینهایی که روی داشبورد ماشین قرار داده میشوند) توسعه داده شدهاند و از پایداری بلند مدتی برخوردار هستند. این حافظهها سازگاری مناسبی با تمامی دوربینهای داشبوردی دارند و با آزمایشهای سختی که پشت سر گذاشتهاند، بهترین گزینه برای استفاده در شرایط سخت چنین دوربینهایی را دارند.

این حافظهها که در کلاس عملکردی UHS-I یا همان ردهی Class 10 کارتهای Micro SD قرار دارند، به دوربینهای داشبوردی اجازه میدهند بدون هیچ تاخیری با کیفیت Full HD و در نرخ فریم ۳۰ به ضبط تصاویر بپردازند و این گونه تصویری باکیفیت را از لحظات حساس از جمله تصادفات برای شما ذخیره کنند.

بهتر است بدانید که حافظههای داشبوردی معمولاً تحت آزمایشهای ویژهای هم قرار میگیرند و سطح بالاتری از پایداری را ارائه میدهند. به عنوان مثال حافظهی جدید تیمگروپ نه تنها در بازهی دمایی -25 تا ۸۵ درجه سانتیگراد کار میکند، بلکه در مقابل شوک، نفوذ آب، نقوذ اشعهایکس و موارد این چنینی هم مقاوم است تا بتواند تصاویر ضبط شده را در هر شرایطی برای شما نگهداری کند.

قیمت و زمان عرضه

همچنان هیچ اطلاعاتی در رابطه با زمان و قیمت عرضه این محصول در دسترس نیست.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار