کد خبر: ۱۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۸ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 09
یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانه‌ای شده است که به کمک آن می‌توانید خانه مورد پسند خود را در کوتاه‌ترین زمان خریداری کنید.
به گزارش آی تابناک : اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌ای دانش بنیان و همچنین طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

پیدا کردن خانه در شهر بزرگی مانند تهران نیازمند وقت بسیار است و گشتن کل شهر برای پیدا کردن خانه مورد پسند امکان پذیر نیست اما به تازگی یکی از استارتاپ‌ها، سامانه‌ای را طراحی کرده است که در آن می‌توانید خانه‌ مورد نظر خود را پیدا کنید.

استارتاپی که شما را خانه‌دار می‌کند
مدیر این استارتاپ درباره این سامانه استارتاپی بیان کرد: ما سایتی را طراحی کرده‌ایم که می‌توان در آن خانه‌ها را به صورت مجازی بازدید کرد.

وی ادامه داد: برای خرید  خانه لازم نیست که به املاکی‌ها سر بزنید و یا وقت خود را در کوچه‌ و خیابان‌های شهر برای پیدا کردن خانه صرف کنید بلکه تنها کافی است نرم‌افزار ما را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید، در خانه بنشینید و خانه‌های مختلفی که برای فروش گذاشته شده‌اند را به صورت مجازی ببینید.

مدیر این استارتاپ با بیان اینکه پس از بازدید کد ملک را باید در اختیار سامانه قرار داد، اظهار کرد: پس از یافتن خانه موردنظر، کافی است کد آن را اعلام کنید و آن را در اختیار مشاوران سایت قرار دهید تا آنها زمان مناسب برای بازدید نهایی را به شما اعلام کنند.

وی در خصوص چگونگی برگزاری نشست و خرید خانه گفت: مشاوران همانند املاک‌های دیگر و روال عادی ،  برای شما نشست های تخصصی با حضور فروشنده برگزار می‌کنند و در همان زمان قرارداد خرید و فروش نوشته و امضا می‌شود.

مدیر این استارتاپ درباره تفاوت این سایت با دیگر سایت‌های موجود گفت: ما به صورت واسطه‌ای عمل نمی‌کنیم بلکه از املاک هستیم و پورسانت دریافت می‌کنیم.

خانه خود را بصورت مجازی بپسندید و بخرید
وی ضمن اشاره به این موضوع که در سامانه همه‌ی موارد و جزئیات خانه نوشته شده است، گفت: برای هر خانه جزئیات مشخصی اعم از قیمت‌، متراژ، امکانات و ویژگی‌های جانبی نوشته شده است و خریداران می‌توانند خانه را به صورت مجازی و کامل مشاهده کنند.

مدیر این استارتاپ با بیان اینکه مشاهده مجازی قابلیت‌های بسیاری دارد، گفت: گاهی اوقات پیش می‌آید که در خرید و مشاهده حضوری، برخی از نواقص و مشکلات خانه را نمی‌بینیم اما هنگامی که به صورت مجازی از یک خانه بازدید می‌کنیم این مشکلات برطرف می‌شود.

وی در خصوص تعداد خریداران و فروشندگان خانه که در این سامانه عضو هستند، اظهار کرد: در حال حاضر 45 هزار فایل بوسیله مالکان در این سایت ثبت شده است و طی 6 ماه اخیر 50 هزار مشتری به سامانه مراجعه کردند و از ما سرویس گرفته‌اند.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار