کد خبر: ۱۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 08
به گفته‌ی یکی از منابع موثق، سامسونگ قرار است ساعت هوشمند بعدی خود را با نام گلکسی واچ و سیستم‌عامل Wear OS عرضه کند.

به گزارش آی تابناک : چند هفته پیش خبری منتشر شد مبنی بر این‌که سامسونگ ممکن است در ساعت‌های هوشمند جدید خود به جای تایزناز Wear OS استفاده کند. حال این موضوع در جدیدترین اخبار منتشر شده مورد تأیید قرار گرفته است و ظاهرا ساعت هوشمند جدید سامسونگ که احتمالا گلکسی واچ نام خواهد داشت به سیستم‌عامل Wear OS مجهز خواهد بود.

گزارش جدید را فردی به نام Ice universe که سابقه‌ی درخشانی در افشای اطلاعات درست در مورد محصولات سامسونگ دارد، منتشر کرده است. این شخص مدعی شده است که ساعت هوشمند جدید سامسونگ به جای داشتن نام معمول Gear، گلکسی واچ نامیده خواهد شد. این ادعا از جهتی کاملا منطقی است؛ چرا که سامسونگ همواره در نام دستگاه‌های اندرویدی خود از «گلکسی» استفاده می‌کند. آیس یونیورس از رابط کاربری جدید نیز سخن گفته است که این مورد نیز کاملا قابل پیش‌بینی است؛ زیرا در صورت استفاده از Android Wear یا همان Wear OS اولین باری خواهد بود که شرکت کره‌ای از این پلتفرم استفاده می‌کند و طبیعتا شاهد تحول و تنوع در محیط کاربری خواهیم بود.

توییت آیس یونیورس


در خصوص زمان رونمایی از گلکسی واچ صحبتی به میان نیامده است و نمی‌توان نظر قطعی داد؛ اما این احتمال وجود دارد که در تاریخ نهم آگوست (هجدهم مرداد) و همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹ شاهد معرفی گلکسی واچ نیز باشیم.نکته‌ی جالبی که شخص یادشده به آن اشاره کرده، امکان سنجش فشار خون است. با این حساب گلکسی واچ اولین ساعت هوشمند سامسونگ خواهد بود که قابلیت اندازه‌گیری فشار خون را دارد. سامسونگ پیش‌تر پتنت نوعی تراشه‌ی پایش فشار خون را ثبت کرده بود و بعید نیست از همان تراشه در این ساعت هوشمند استفاده کرده باشد. مورد دیگری که آیس یونیورس در توییت کوتاه اما پرمحتوای خود به آن اشاره کرده PLP است. پی‌ال‌پی در واقع نوع جدیدی از فرآیند ساخت پردازنده است که باعث کوچک‌تر و ارزان‌تر از کار درآمدن پردازنده می‌شود. همین کوچک‌تر بودن ادعای بعدی آیس یونیورس مبنی بر استفاده از باتری بزرگ ۴۷۰ میلی‌آمپری را تأیید می‌کند.





منبع : ANDROID POLICE 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار