کد خبر: ۱۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۱۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 08
با نزدیک شدن هرچه بیشتر به تاریخ رونمایی بزرگ شیائومی از سری سوم فبلت‌های محبوب Mi Max اطلاعات بیشتری از آن در اینترنت منتشر می‌شوند.

به گزارش آی تابناک : هفته‌ی گذشته انتشار چند عکس از پنل پشتی این گوشی برخی مشخصات آن را افشا کرد. اما اکنون انتشار دو ویدئوی کوتاه از این گوشی طراحی کامل به همراه برخی ویژگی‌های کلیدی آن را مشخص کرده‌است. در این دو ویدئو شاهد نمایش نسخه‌های طلایی و مشکی فبلت Mi Max 3 هستیم. این دو گوشی ممکن است ماکت نیز باشند اما به هرحال نشان‌دهنده‌ی ظاهر و مشخصات آن هستند.

برخی مشخصاتی که تایید آن‌ها توسط این ویدئوهای کوتاه برای کاربران خوشحال‌کننده است می‌توان باتری عظیم 5500 میلی آمپر ساعت و وجود دوربین دوگانه‌ی اصلی در پشت گوشی با سنسورهای اصلی 12 مگاپیکسلی و سنسور دوم 5 مگاپیکسلی را نام برد.

همچنین برچسب موجود بر روی صفحه گوشی اشاره می‌کند که Mi Max 3 دارای یک صفحه‌ی بزرگ 6.9 اینچی خواهد بود. وجود حسگر اثر انگشت در پشت گوشی به خصوص نسخه‌ی طلایی نیز مشهود و نمایان است.

از مشخصات دیگری که برای این تبلت انتظار می‌روند اما در این ویدئو‌ها اطلاعاتی از آن‌ها تایید نمی‌شود می‌توان به استفاده از چیپست Snapdragon 636 به همراه سه میزان رم 3، 4 و 6 گیگابایتی در کنار 32، 64 و 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.

همچنین انتظار می‌رود که یک نسخه‌ی Pro از این گوشی نیز در مراسم شیائومی معرفی شود که مجهز به چیپست Snapdragon 710، دوربین دوگانه با سنسورهای 20 و 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری مشابه 5500 میلی آمپر ساعت باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت این دستگاه نیز معلوم نشده است اما به احتمال زیاد نسخه‌ای که در چین و زودتر از بقیه بازارها عرضه می‌شود کمی ارزان‌تر خواهد بود.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار