کد خبر: ۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 07
سال گذشته ما اطلاع دادیم که مایکروسافت پشتیبانی از Microsoft Translator را روی ورژن‌های قدیمی ویندوز (ویندوز ۸، ویندوزفون 8.1 و ویندوزفون 7.1) از تاریخ 20 مارس 2017 و نسخه‌های نصب شده در 30 آوریل 2017 متوقف خواهد کرد. اکنون طبق گزارش جدید، Microsoft Translator از هم اکنون برای ویندوزفون ۸.۱ در دسترس نیست.

به گزارش آی تابناک : در آن زمان مایکروسافت گفت که Translator در ویندوز 8.1 و ویندوز فون 8.1 از طریق یک به‌روزرسانی جدید پشتیبانی خواهد شد و کاربران باید اطمینان حاصل کنند که برنامه خود را قبل از 30 آوریل 2017 به‌روزرسانی کنند تا برنامه به کار خود ادامه دهد.

امروز کاربران هر دو سیستم عامل (ویندوز 8.1 و ویندوزفون 8.1) چندین بار شکایت کردند که نصب برنامه مورد بحث دیگر کار نمی‌کند و برنامه دیگر در استور مایکروسافت موجود نیست.

بر اساس گفته‌های یک کاربر که با پشتیبانی مایکروسافت صحبت کرده، برنامه برای ویندوز 8.1 نیز قطع شده است.

این برنامه ویژگی‌های کاملی داشت؛ از جمله ترجمه با دوربین و ترجمه صوتی، به‌روزرسانی کاشی زنده و… که همگی این برنامه را به یکی از کامل‌ترین‌های استور تبدیل می‌کرد.

ویندوز 8.1 تنها دارای سهم بازار کمتر از 6 درصد و خروج از پشتیبانی اصلی در ماه ژانویه امسال می‌تواند به سادگی یکی دیگر از نشانه‌هایی باشد که زمان ارتقا فرا رسیده است.


منبع : MSPU

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار