کد خبر: ۱۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 07
مایکروسافت ممکن است که یک برنامه نمایش فیلم و تلویزیون را برای iOS و Android ارائه کند. مایکروسافت اواخر ماه اکتبر اعلام کرد که ویندوز موبایل 10 به طور کامل از بین رفته است و به همین دلیل تصمیم به ساخت بهترین برنامه های ویندوز 10 برای iOS و اندروید گرفته است.

به گزارش آی تابناک : در واقع از این پس شاهد بهترین برنامه های کاربردی ویندوز 10 مانند مرورگر ادج، لانچرها، برنامه های ایکس باکس و برنامه های نمایش فیلم و تلویزیون در اندروید و iOS خواهیم بود.

اگر این برنامه های کاربردی ویندوز به اندروید و iOS راه یابند رقیب سرسختی برای سرویس های گوگل و اپل خواهد بود. از سوی دیگر ارائه ی برنامه Movies & TV رقیبی برای iTunes است و تمامی طرفداران مایکروسافت را به خود جذب خواهد کرد. باید اشاره کنیم که برنامهiTunes برای کاربران بسیار محبوب است و کاربران ویندوز 10 نیز میلیون ها بار به دنبال این برنامه در فروشگاه مایکروسافت گشته اند اما متاسفانه این سرویس در ویندوز ارائه نشده است. در نتیجه مایکروسافت تصمیم گرفت تا اپلیکیشن اختصاصی خود را در اختیار کاربرانش قرار دهد. به زودی شاهد سرویس های مختلف ویندوز 10 در اندروید و iOS خواهیم بود و این تصمیم در مرحله اجرا قرار گرفته است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار