کد خبر: ۱۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 07
مرسدس بنز در حال به‌روزرسانی شماری از خودروهای تولیدی خود است. در همین راستا این شرکت به تازگی تصاویری از طراحی کابین نسل آینده خودروی GLE را در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

به گزارش آی تابناک : کمپین تبلیغاتی مربوط به نسل آینده مرسدس بنز GLE پس از مدت‌ها از سوی این شرکت آلمانی شروع به‌کار کرد. این کمپانی به تازگی تصاویر مربوط به طرح‌های اولیه کابین این خودرو را منتشر کرده است. توسط این تصاویر می‌توان به نحوه طراحی کابین مدل 2019 مرسدس بنز GLE پی برد.

در گذشته تصاویر جاسوسی این خودرو در اینترنت منتشر شده بود که بر اساس آن‌ها مرسدس طراحی بخش داخلی این خودرو را به صورت کامل تغییر داده بود. در این خودرو به صورت استاندارد از دو نمایشگر استفاده می‌شود. در گذشته مرسدس بنز در نسل جدید محصولات کلاس A از این سبک طراحی استفاده کرده بود.

در حالی که نمایشگرهای مورد استفاده در نسل جدید مرسدس بنز کلاس A دارای ابعادی برابر با 10.25 اینچ هستند، نسل جدید GLE به نمایشگرهای 12.3 اینچی مجهز می‌شود. مرسدس بنز در این خودروی شاسی بلند لوکس از سیستم سرگرمی MBUX استفاده خواهد کرد. این شرکت آلمانی چند ماه پیش از سیستم جدید خود همراه با معرفی نسل جدید خودروهای کلاس A رونمایی کرده بود.

مرسدس بنز قصد دارد از طراحی جدیدی برای فرمان مدل 2019 خودروی GLE استفاده کند. فرمان مورد استفاده در این خودرو به 18 کنترلر مجهز می‌شود. این شرکت خودروساز آلمانی قصد دارد از تاچ‌پد بزرگتری در کنسول میانی نسل آینده GLE استفاده کند. نحوه طراحی دریچه‌های هوا در این خودرو تغییر کرده است و این دریچه‌ها در پایین نمایشگر لمسی این خودرو قرار گرفته‌اند.

مرسدس بنز اعلام کرده که در کابین نسل جدید GLE از سیستم نورپردازی جدیدی استفاده می‌کند که تا به امروز در محصولات دیگر این کمپانی حضور نداشته است. در تصاویری که مرسدس بنز از طراحی داخلی این خودرو منتشر کرده نحوه طراحی صندلی‌های پشتی آن مشخص نشده است. انتظار می‌رود به علت افزایش فاصله دو محور چرخ‌های مدل 2019 مرسدس بنز GLE، شاهد فضای پای بیشتری برای سرنشینان این خودروی شاسی بلند باشیم.

مرسدس بنز در ماه‌های آینده از GLE W167 رونمایی خواهد کرد. این خودرو بر اساس پلتفرم جدید این شرکت توسعه یافته است که باعث کاهش وزن آن می‌شود. انتظار می‌رود این شرکت آلمانی پس معرفی نمونه معمولی GLE تا قبل از پایان سال 2020 از مدل کوپه آن به صورت رسمی رونمایی کند. در گذشته نه چندان دور تصاویر مخفیانه نسل آینده مرسدس بنز GLE کوپه در اینترنت منتشر شده بود.






منبع : MOTOR1
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار