کد خبر: ۱۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۶ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 07
طبق بررسی‌های سالیانه‌ی سراسر شرکت که به صورت داخلی توسط مایکروسافت انجام می‌گیرد، طی سه سال گذشته رضایت مالی کارمندان به طور پیوسته کاش یافته است. این شرکت می‌گوید که 86% از کارکنانش در بررسی امسال شرکت کردند.

به گزارش آی تابناک : در نظرسنجی‌ای که امسال برگزار شد، سوال «مجموع پرداختی من (حقوق پایه، پاداش، سهام) در مقایسه با شغل‌های مشابه در شرکت‌های دیگر، قابل‌رقابت است» فقط توسط 61% از شرکت‌کنندگان پاسخ مثبتی گرفت، که یک کاهش چهار درصدی نسبت به سال پیش دارد. علاوه‌ بر این، چندین سوال دیگر مربوط به پاداش‌های ایفای نقش و همکاری کارکنان نیز، از کمتر از 70% شرکت‌کنندگان نظرسنجی بازخوردهای مطلوبی گرفت. در مجموع، به نظر می‌رسد بیشتر سوالات راجع به منافع کارکنان نسبت به نظرسنجی پارسال امتیاز کمتری گرفته‌اند.

آوریل گذشته، این نتایج توسط مدیر منابع انسانی مایکروسافت، کتلین هوگن، با CNBC به اشتراک گذاشته‌شد. هوگن در ایمیلی همراه نتایج بررسی، ذکر کرد که شرکت درصدد است که ساختار مالی را متعادل کند و اینکه سیاست کلی «محکم و متمایز» باقی مانده است.

باید توجه داشت که جدای از سوالات ذکر شده، مجموعا برای بیشتر نظرسنجی بازخوردهای مثبتی دریافت شد. برای مثال 94% شرکت‌کنندگان حس می‌کردند که با «بزرگی و احترام» برخورد می‌شدند، ضمن اینکه 89% مایکروسافت را به عنوان «فضایی عالی برای کار کردن» پیشنهاد می‌دادند. سوال «تشریفات و فرآیندهای کاری به من اجازه می‌دهند تا به طور موثر با نیازهای مشتریانم در ارتباط باشم» با فقط 57% موافقت، منفی‌ترین بازخوردها را دریافت کرد. هرچند که سوال ذکر شده با این وجود، بازخوردهای مطلوب بسیار بیشتری نسبت به سال‌های گذشته کسب کرده‌ است.

نتایج کامل نظرسنجی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

این غول ردموندی، هنوز متوسط حقوق کارمندی برای سال 2018 را اعلام نکرده است. هرچند، متوسط پرداخت کل آن برای سال گذشته – به رقم 144،000 دلار – رتبه 19 بین همه‌ی کمپانی‌های آمریکا را دارد و زیر رقم‌های دریافت شده توسط غول‌های فناوری، گوگل و فیس بوک قرار می‌گیرد، که به ترتیب در جایگاه 6 و 7 رتبه بندی شده بودند.

مایکروسافت ماه پیش گیت هاب را در ازای 7.5 میلیارد دلار تصاحب کرد. مالکیت‌های بزرگی مانند این، همراه استخدام احتمالی نیروی کار اضافی، بر اهمیت اطمینان یافتن از رضایت مالی درون شرکت و اینکه مسائلی همچون این به ریزش احتمالی کارکنانش نینجامد، بیش از پیش دلالت دارد.




منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار