کد خبر: ۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۴ - ۱۵ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 06
اپل به تازگی چند آیپد و مک‌بوک جدید را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به ثبت رسانده است. پیش از این، ثبت محصولات در این سازمان تنها چند هفته مانده به زمان معرفی انجام می‌شد، حال باید دید آیا به معرفی محصولات جدید نزدیک شده‌ایم؟

به گزارش آی تابناک : با توجه به خبرها و شایعات، آیپد پرو جدید با پشتیبانی از Face ID، حاشیه‌های باریک و حذف کلید هوم تولید می‌شود، درست مانند پرچم‌دار امسال آیفون. مک‌بوک‌های جدید نیز در ماه‌های آینده رونمایی خواهند شد. اسناد ثبت شده توسط اپل در پایگاه داده‌ی کمیسیون اقتصادی اوراسیا، شامل ۵ دستگاه از خانواده آیپد و مک‌بوک است.

وب‌سایت 9to5Mac در گزارش خود به این موضوع اشاره می‌کند که ثبت محصول در EEC از سوی اپل، چقدر به زمان معرفی آن نزدیک است.

در اوت ۲۰۱۶، اپل نشان تجاری آیفون ۷، اپل واچ نسل دوم، اپل واچ نسل اول و ایرپاد را ثبت کرد. همه‌ی این محصولات به فاصله‌ی چند هفته و در مراسمی که در سپتامبر همان سال برگزار شد، رونمایی شدند و اولین خبرها از حضور برند ایرپاد که ایربادهای بی‌سیم این شرکت بودند نیز با توجه به همین اسناد منتشر شد.

نزدیک به کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2017 نیز اسنادی در رابطه با یک صفحه کلید، مک‌بوک‌های جدید و آیپدها به ثبت رسید. در فوریه امسال نیز اپل یک آیپد ۳۲۹ دلاری جدید  را ثبت کرد که در ماه مارس و در مراسم آموزشی خود این محصول را رونمایی کرد.


 

اما این روند همیشه ثابت نبود؛ در ماه آوریل کوپرتینویی‌ها چند مدل آیفون جدید را ثبت کردند ولی بعد از گذشت مدت‌ها، هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. لازم به ذکر است که مدل‌های جدید أآیپدها و مک‌بوک‌های ثبت شده از نسخه‌ی قبلی سیستم‌ عامل‌های اپل، یعنی iOS 11 و macOS High Sierra استفاده می‌کنند. با توجه به این‌که به احتمال زیاد محصولات جدید در ماه سپتامبر رونمایی می‌شوند، منطقی نیست که این دستگاه‌ها با سیستم عامل‌های قدیمی عرضه شوند و سپس به روز رسانی iOS 12 و macOS Mojave را دریافت نمایند.

در میان این محصولات، انتظار داریم نسل جدید آیپد پروبا نمایشگر بدون حاشیه و مک‌بوک پرو بهبود یافته با صفحه کلید کاربردی‌تر از نسل‌های قبل را نیز ببینیم.





منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار