کد خبر: ۱۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 05
یک شرکت فعال در حوزه تامین تراشه مدعی شده است درصورت همکاری با آمازون می‌تواند مصرف برق دستیار صوتی الکسای آمازون را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به گزارش آی تابناک : دستیار صوتی و اسپیکر هوشمند مبتنی بر الکسای آمازون یکی از محبوب‌ترین و بهترین دستیارهای صوتی در جهان است که توانسته نظر خیل عظیمی از کاربران و شرکت‌های تکنولوژی را جلب کند و در دستگاه‌ها و ابزارهای مختلفی به کار برود. اما یکی از بزرگترین مشکلاتی که این دستیار صوتی دارد، مصرف برق زیاد آن است که صدای بسیاری از کاربران را درآورده است.

حالا شرکت DSP به‌عنوان یک شرکت تولیدکننده تراشه پردازنده که در ایالت کالیفرنیای ایالات متحده آمریکا مستقر شده به تازگی اعلام کرده است که درصدد همکاری با شرکت آمازون است تا بتواند مشکل مصرف بالای برق الکسا را برطرف کند. این شرکت مدعی شده که قادر است با تولید یک تراشه بسیار کوچک می‌تواند مصرف برق دستیار صوتی الکسا را بسیار بهینه‌تر از پیش کند تا شرکت‌های دیگر بتوانند به راحتی و با خیال آسوده از آن در گجت‌ها و دستگاه‌های مختلف خود استفاده کنند.  

مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگویی اعلام کرده که مصرف کم و بهینه از انرژی این روزها مهم‌ترین چیزی است که باید برای آن تلاش کرد و جنگید. حالا بکار بردن یک تراشه کم مصرف در الکسای آمازون می‌تواند ما را در این مسیر کمک کند و به پیش ببرد.

آخرین آمارهای منتشره از نحوه عملکرد و درآمدهای این شرکت نشان می‌دهد که دی پی اس موفق شده از تولید تراشه گوشی‌های بی‌سیم در سه ماه اخیر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی درآمدی معادل ۲۸ میلیون دلار کسب کند و به خود اختصاص دهد که این خود به وضوح از موفقیت این شرکت نشان دارد.




منبع : دیجیتال ترندز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار