کد خبر: ۱۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 05
به گزارش آی تابناک : بنچمارک معروف انتوتو لیست ماهانه بهترین گوشی های هوشمند را از نظر عملکرد منتشر کرده است که شما می توانید آن را در جدول پایین، البته به زبان چینی مشاهده بفرمایید:



همانطور که انتظار میرفت، تقریباً تمام گوشی های این لیست مجهز به چیپ ست اسنپدراگون 845 هستند، اما دارای طراحی های متفاوتی هستند، محدودیت های حرارتی مختلفی دارند و با نسخه های متفاوتی از اندروید ارائه شده اند، از این نظر امتیازات آنها کمی با هم متفاوت است.

جایگاه نخست جدول ماهانه AnTuTu به اولین گوشی گیمینگ شیائومی، یعنی بلک شارک رسیده است، در حالیکه NEX S ویوو توانسته جایگاه دوم را تصاحب کند. رتبه سوم را وان پلاس 6 با اختلاف کمی نسبت به رقبا تصاحب کرده است. رتبه های بعدی در اختیاری Mi 8 شیائومی، Smartisan Nut R1، گلکسی S9+ سامسونگ، Mi Mix 2S شیائومی، گلکسی S9 سامسونگ، اکسریا XZ2 سونی و نوبیا رد مجیک ZTE قرار دارد. البته در نظر داشته باشید که نوبیا رد مجیک تنها گوشی این جدول با چیپ ست اسنپدراگون 835 است و اکسپریا XZ2 سونی برای اولین بار است که در این لیست حضور پیدا می کند. البته گوشی هایی گلکسی سامسونگ هم با چیپ ست های اسنپدراگون امتیازدهی شده اند. همه بنچمارک ها توسط AnTuTu نسخه 7 گرفته شده اند و این امتیازات میانگین امتیازهای دستگاه است نه بالاترین امتیاز. این داده ها در ماه ژوئن جمع آوری شده اند و تنها دستگاه هایی مورد آزمایش قرار گرفته اند که به تولید انبوه رسیده بودند.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار