کد خبر: ۱۷۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
اپل احتمالا تا پایان سال جاری میلادی لپ تاپ های خود به ویژه مک بوک ایر را بروزرسانی خواهد کرد. در این میان انتظار می رود مک بوک پرو ۲۰۱۸ نیز دستخوش بهینه سازی هایی شود و اخیرا در سایت گیک بنچ نیز داده هایی در همین رابطه رویت شده است.

به گزارش آی تابناک : بر اساس بنچمارک مک بوک پرو ۱۵.۲ اینچی از پردازنده Core i7-8559U کافی لیک برخوردار خواهد بود. این پردازنده چهار هسته ای که فرکانس پایه ۲.۷ گیگاهرتز و توربوی ۴.۵ گیگاهرتزی دارد، هنوز در هیچ محصولی به کار نرفته و تعبیه آن در مک بوک پرو حاکی از بهینه سازی قابل توجه این لپ تاپ ها خواهد بود.

مک بوک پرو ۲۰۱۸
اینتل در لیست مشخصات Core i7-8559U به ۸ مگابایت کش L3 و گرافیک مجتمع Iris Plus اشاره کرده است.

نکته جالب توجه این است که بر اساس شناسه مدل لپ تاپ مذکور در واقع نسخه بازسازی شده مک بوک پرو ۱۳ اینچی است که مدل سال قبل آن با پردازنده دو هسته ای اینتل در تست های تک هسته ای و دو هسته ای به ترتیب امتیازات ۴۶۰۰ و ۹۵۰۰ را از آن خود کرده بود.

این در حالی است که برای مک بوک پرو ۲۰۱۸ امتیاز بخش چند هسته ای به ۱۶۶۷ افزایش یافته، هر چند در تست تک هسته ای تغییر محسوسی احساس نمی شود.

از سوی دیگر این بنچمارک نشان می دهد که اپل هنوز از رم۱۶ گیگابایتی LPDDR3 بهره می برد و از اینرو خبری از رم ۳۲ گیگابایتی نخواهد بود.

مک بوک پرو ۲۰۱۸مک بوک پرو ۲۰۱۸ در این تست از macOS 10.13.6 برخوردار بوده که در حال حاضر در دسترس توسعه دهندگان قرار دارد. این نسخه در چارچوب های سیرا بوده و به موهاوی ارتباطی ندارد، به عبارت دیگر احتمالا اپل این لپ تاپ را پیش از انتشار نسخه عمومی موهاوی در شهریور روانه بازار خواهد کرد.

حتی اگر اپل مک بوک پروی جدید را در همان شهریور ماه روانه بازار کند، احتمالا به نخستین لپ تاپ های بهره مند از چیپست جدید اینتل تبدیل خواهند شد.




منبع : DIGIATO 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار