کد خبر: ۱۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
طراحی گلکسی نوت 9 سامسونگ یک راز بزرگ به حساب نمی آید، چرا که گزارشات اخیر مشخص کرده است که این گوشی از جهات بسیاری شبیه به پرچمدار فعلی سری نوت، یعنی گلکسی نوت 8 است. با این وجود تصاویر جدیدی که از قاب گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شده است، طراخی جلو و عقب این گوشی را به تصویر کشیده است.

به گزارش آی تابناک : همانطور که در تصویر مشخص است، لبه های این گوشی از کناره ها خمیده است و حاشیه های بالای و پایین گوشی مانند گلکسی نوت 8باریک است. بزرگترین تغییر در نوت 9 در مقایسه با نسل قبلی، جایگاه حسگر اثر انگشت گوشی است. در گوشی نوت 8 حسگر اثر انگشت در کنار دوربین های دوگانه افقی قرار گرفته بود، حالا در نوت 9 این حسگر به پایین دوربین های افقی منتقل شده است. تصویر قاب گوشی نشان میدهد که دکمه اختصاصی بیکسبی همچنان در پایین کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ گوشی قرار گرفته است و کلید پاور در سمت راست می باشد.

از نظر مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 9 نسخه به روز شده و ارتقا یافته پرچمدار فعلی سری نوت خواهد بود. از مشخصات احتمالی این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی تمام صفحه سوپر آمولد، چیپ ست اسنپدراگون 845 (یا اگزینوس 9810)، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین دوگانه با دیافراگم های متغیر و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. البته ممکن است نسخه ویژه ای از این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه نیز عرضه شود. قلم S Pen این گوشی انتظار میرود که از اتصال بلوتوث پشتیبانی کند که این می تواند به انجام کارهایی که ارتباطی با قلم ندارد، مانند کنترل پخش موسیقی و تایمر سلفی ممکن شود.

از آنجاییکه طراحی گلکسی نوت 9 شباهت بسیار زیادی به نوت 8 دارد، احتمالاً با عرضه آن میزان فروش گوشی قدیمی افت چشمگیری خواهد کرد. پیش بینی می شود که سامسونگ تغییرات بزرگ طراحی را در گلکسی S10 که دهمین نسل از گوشی گلکسی S خواهد بود اعمال کند و پس از آن در گلکسی نوت 10 که در سال 2019 معرفی خواهد شد. گلکسی نوت 9 سامسونگ قرار است که در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) به صورت رسمی معرفی شود. آیا به نظر شما پرچمدار آینده سامسونگ ارزش خرید خواهد داشت؟





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار