کد خبر: ۱۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
لکسوس زیرمجموعه شرکت ژاپنی تویوتا محسوب می‌شود که تولید خودروهای لوکس این کمپانی را برعهده دارد. این کمپانی اعلام کرده برنامه‌ای برای تولید خودروهای ارزان‌قیمت ندارد.

به گزارش آی تابناک : لکسوس در ماه‌های اخیر از خودروهای زیادی رونمایی کرده که برای مثال می‌توان به کراس‌اوور لکسوس UX اشاره کرد. به تازگی آقای جف برکن، مشاور ارشد لکسوس در آمریکای شمالی در مصاحبه‌ای با Wards Auto به سوالاتی در رابطه با برند لکسوس و برنامه این شرکت برای بازار ایالات متحده آمریکا در سال‌های آینده پاسخ داده است.

آقای برکن در رابطه با خودروهای الکتریکی لکسوس اعلام کرده است:

در حال حاضر برنامه‌ای برای معرفی رسمی از خودروی برقی لکسوس نداریم. با این حال لکسوس احتمالا در آینده از یک محصول الکتریکی، پلاگین هیبریدی و یا پیل سوختی رونمایی می‌کند.  

تویوتا یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه خودروهای هیبریدی محسوب می‌شود با این حال تا به امروز این کمپانی ژاپنی رشد بسیار کمی در بازار خودروهای کاملا برقی داشته است. آقای برکن در سوالی مربوط به خودروی پیل سوختی لکسوس که گفته می‌شود برپایه تویوتا Mirai توسعه می‌یابد اعلام کرده که طرفداران این برند باید صبور باشند.

لکسوس محصولات زیادی را روانه بازار کرده و قصد دارد در آینده خودروهای بیشتری را به خط تولید خود اضافه کند. با این حال به نظر نمی‌رسد شاهد معرفی محصولی از سوی این شرکت ژاپنی با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار باشیم. آقای جف برکن در این زمینه می‌گوید:

ما برنامه‌ای برای تولید خودرویی با قیمت کمتر از 30 هزار دلار نداریم. ما گزینه‌های زیادی را در محدوده قیمتی زیر 30 هزار دلار در اختیار مشتریان قرار می‌دهیم که البته تمامی آن‌ها به وسیله تویوتا تولید می‌شوند.

برکن در پاسخ به این سوال که لکسوس در آینده در کدام سگمنت فعالیت بیشتری خواهد داشت، پاسخ داد:

ما در حال حاضر وارد بازار خودروهای کامپکت با قیمت مناسب نشده‌ایم. برای این بخش از بازار خودروی لکسوس UX را در نظر گرفته‌ایم که قیمتی کمتر از لکسوس NX دارد. ما در نمایشگاه بین‌المللی خودرو در آمریکای شمالی جدیدترین محصول مفهومی خود، لکسوس LF-1 Limited را به نمایش گذاشتیم. ما قصد داریم بر روی توسعه این دو محصول تمرکز کنیم تا به وضعیت مناسب‌تری در بازار دست پیدا کنیم.

با توجه به پاسخ‌های برکن نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با بودجه کمتر از 30 هزار دلار خودروی تولیدی لکسوس را خریداری کنید. در این محدوده قیمتی رانندگان می‌توانند محصولات کمپانی مادر، تویوتا را تصاحب کنند. 




منبع : CARBUZZ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار