کد خبر: ۱۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۱۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 04
برخوردار بودن قلم گلکسی نوت ۹ از بلوتوث قابلیت های جدیدی را برای آن به ارمغان می آورد.

به گزارش آی تابناک : در دوره ای که موبایل ها در ویژگی هایی نظیر بریدگی نمایشگر، حذف لبه های اضافی و دوربین دوگانه غرق شده اند، برخورداری از استایلوس را می توان یک مزیت منحصر به فرد برای گلکسی نوت به شمار آورد.

با این وجود قلم گلکسی نوت در سال های اخیر چندان دستخوش تغییر نشده و کاربردهای آن ثابت مانده است. مسئولان سامسونگ اواخر سال گذشته از تلاش برای بهینه سازی S Pen مطابق با نیازهای کاربران خبر داده بودند و حالا به نظر می رسد دستاوردهای جدیدی را برای مشتریان پرشمار خود به ارمغان می ٰمی آورند.

اخیرا «کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا» (FCC) که مسئولیت نظارت بر گجت های ارتباطی را بر عهده دارد، سند جدیدی را از یک قلم منتشر کرده که به احتمال قریب به یقین همان قلم گلکسی نوت ۹ خواهد بود.

این گجت که FCC از آن با عنوان «قلم استایلوس» یاد کرده از شماره سریال EJ-PN960 برخوردار است که با شماره مدل SM-N960 مربوط به گلکسی نوت ۹ شباهت زیادی دارد.قلم گلکسی نوت ۹بر این اساس قلم مذکور برای ارتباط با گلکسی نوت ۹ از بلوتوث ۲.۴ گیگاهرتز بهره خواهد برد. این مساله می تواند قابلیت های جدید بسیاری نظیر عمل به عنوان شاتر از راه دور دوربین، کنترل اپلیکیشن موزیک، کاهش یا افزایش صدا و غیره را به همراه خواهد آورد.

هفته گذشته Ice Universe با انتشار توییتی از پشتیبانی استایلوس از بلوتوث و حتی اضافه شدن قابلیت پخش موزیک توسط آن خبر داده بود. نکته منفی ماجرا اینجاست که برخورداری قلم گلکسی نوت از اتصال بلوتوثی مستلزم تعبیه باتری در آن است که در نهایت به افزایش قطر این گجت منجر خواهد شد.

سامسونگ هجدهم مرداد را به عنوان تاریخ رونمایی از پرچمدار بعدی سری نوت انتخاب کرده که از نظر ظاهری با گلکسی نوت ۸ تفاوت چندانی نخواهد داشت.

 

تماشا کنید: سامسونگ اجرای لینوکس روی گلکسی نوت ۸ را به نمایش گذاشت



منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار