کد خبر: ۱۷۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 03
مایکروسافت To-Do یک نرم افزار بی نظیر است که به شما کمک می‌کند کار‌ها را انجام دهید. بهترین خصوصیت مایکروسافت To-Do در دسترس بودن آن برای پلتفرم‌های اندروید و آی او اس و البته ویندوز است

به گزارش آی تابناک : با گفتن ویندوز نیز، منظورمان هم ویندوز 10 کامپیوتر و هم موبایل است. مایکروسافت To-Do در همه پلتفرم‌ها ظاهر مشابهی دارد و صد البته عملکرد آن نیز مشابه است. همچنین To-Do فعالیت‌های شما را میان دستگاه‌های مختلف سینک می‌کند تا هنگام تغییر دستگاه، فعالیت هایتان را گم نکنید.

مایکروسافت To-Do همچنین رابط کاربری مشابهی را نسبت به دیگر نرم افزار‌های تولید شده توسط مایکروسافت دارد. اما، تا کنون جای خالی یک ویژگی بسیار در آن به چشم می‌آمد. آن هم، نبود تم تیره در این نرم افزار بود. بالاخره، مایکروسافت تصمیم گرفته است تا با یک به روز رسانی عظیم، در کنار دیگر تغییرات این به روز رسانی، تم تیره را نیز به این نرم افزار اضافه کند.

مایکروسافت To-Do با اضافه شدن تم تیره به روز رسانی شد

در این نسخه به روز رسانی شده که شماره نسخه آن "v1.34.1806” است، مایکروسافت علاوه بر اضافه کردن تم تیره، چندین قابلیت دیگر را که کاربران بسیار مشتاق آن بوده اند را به این نرم افزار اضافه کرده است.

  • تم تیره را به شما معرفی می‌کنیم! سریع به به تنظیمات مایکروسافت To-Do خود بروید و در بخشی از تنظیمات، گزینه تیره کردن تم آن را پیدا خواهید کرد. امیدواریم شما هم، این قابلیت را به همان سادگی که ما پیدا می‌کنیم، پیدا کنید.
  • ما ساختن To-Do های تکرار شونده را بسیار آسان تر کرده ایم! تنها کافیت به حالت نمایشی با جزییات بروید و گزینه تکرار آن را انتخاب کنید.
  • اکنون To-Do های به اشتراک گذاشته شده در لیست اشتراک نیز در بخش پیشنهادات به شما نمایش داده خواهند شد. پس اکنون شما دید کامل تری از To-Do های خود در هنگام برنامه ریزی روزتان خواهید داشت.

زمانی که گوشه به گوشه این نرم افزار را بررسی می‌کنیم، تم تیره از همه نظر زیبا تر از تم روشن به نظر می‌رسد. اما باز هم، انتخاب تم دلخواه به سلیقه شما بستگی دارد.

پس از به روز رسانی کردن این نرم افزار، تم نرم افزار به طور پیشفرض تیره خواهد بود. شما می‌توانید در تنظیمات این قابلیت را تغییر دهید. تنها کافیت به تنظیمات بروید و از میان حالت‌های تم روشن، تم تیره و استفاده از تم دستگاه، یکی را انتخاب کنید.

علاوه بر اضافه شدن تم تیره، مایکروسافت ایجاد To-Do های تکرار شونده را آسان تر کرده است. قابلیت تکرار آن اکنون همیشه در دسترس است و To-Do های به اشتراک گذاشته شده در پیشنهادات قابل رویت هستند.

مایکروسافت To-Do یک نرم افزار بی نظیر برای کسانی است که می‌خواهند روز خود را به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی کنند و همه چیز را طبق برنامه پیش ببرند. اگر شما این نرم افزار را روی دستگاه خود نصب نکرده اید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما کار با آن را امتحان کنید.




منبع : windows latest 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار