تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۲ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 03
به نظر می‌رسد که شبکه های اجتماعی برای بازخورد و احساسات کاربران درباره‌ی کیفیت سرویس‌هایشان اهمیت بسیاری قائلند و حتی بر اساس این نظرات، قابلیت‌های جدیدی در اختیارشان قرار می‌دهند.

به گزارش آی تابناک : دو سال پیش اینستاگرام تصمیم گرفت از سیستم الگوریتمی خاصی برای نمایش پست‌ها بهره ببرد و پس از آن پست‌ها بر اساس زمانشان به نمایش در نمی‌آمدند بلکه این سیستم بود که تصمیم می‌گرفت کدام پست اول مشاهده شود. پس از مدتی این مسئله موجب نارضایتی برخی کاربران شد و به همین جهت اخیراً از ویژگی جدید اینستاگرام رونمایی شده که به کاربران برای مشاهده‌ی تمامی پست‌ها کمک می‌کند

سیستم نمایش الگوریتمی پس از خریداری شدن اینستاگرام توسط فیسبوک به این شبکه اجتماعی اضافه شد. در چنین سیستمی، پست ها بر اساس اولویت زمانی به نمایش در نمی آیند بلکه پست های حساب های کاربری محبوب شما یا پست های تبلیغاتی، بالاتر از جدیدترین پست ها دیده می شوند که باعث شده این سیستم با انتقادات زیادی مواجه باشد.

حال این مسئله موجب شده که ویژگی جدید اینستاگرام معرفی شود تا نارضایتی برخی کاربران را برطرف کند. از آنجایی که الگوریتم به کار گرفته شده در این شبکه اجتماعی به سود بسیاری از برند‌ها و نهاد‌های تبلیغاتی است، سیستم یاد شده تغییر نکرده اما اکنون اگر کاربر تمامی پست‌های جدید انتشار یافته را مشاهده کند با پیغام You're All Caught Up (به معنی شما همه چیز را مشاهده کرده‌اید) مواجه خواهد شد و خیالش راحت می‌شود که تمامی پست‌ها را مشاهده کرده است.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند تا زمانی که به این پیغام برخورد نکرده، فعالیت خود را ادامه داده تا تمامی پست‌های پروفایل‌های محبوبش را ببیند. مشاهده‌ی این پیام بدین معنی است که کاربر تمامی پست‌های منتشر شده توسط دوستان و پروفایل‌های مورد علاقه‌اش در طول ۴۸ ساعت گذشته را مشاهده کرده است.

باید توجه داشت که اینستاگرام از پست‌های منتشر شده در دو روز قبل پشتیبانی نخواهد کرد و آنها را پایین تر از این پیغام قرار خواهد داد. پس بهتر است کاربران iOS و صاحبان موبایل‌های اندرویدی هر دو روز یکبار به حساب کاربری خود سر بزنند تا از دیدن تمامی پست‌های دوستانشان مطمئن شوند.

 

تماشا کنید: بستن اجباری برنامه‌ها باعث می‌شود مصرف باتری شما بیشتر شود

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار