تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۱۱ تير ۱۳۹۷ - 2018 July 02
قرار است واتس‌اپ به روز‌رسانی جدیدی را برای iOS ارائه کند؛ این نسخه امکانات جدیدی را در اختیار مدیران گروه می‌گذارد.
به گزارش آی تابناک : اوایل این ماه بود که واتس‌اپ با تمرکز بر افزایش اختیارات مدیران گروه، به‌روز‌رسانی جدیدی را برای کاربران اندروید منتشر کرد، حال این توسعه‌دهنده تصمیم گرفته چنین قابلیت‌هایی را برای طرفداران iOS نیز مهیا کند.

در این نسخه قابلیت جدیدی اضافه شده است که طبق آن تنها مدیران اجازه ارسال پیام به گروه را دارند. مدیران می‌توانند این قابلیت جدید را در قسمت اطلاعات گروه، که با رفتن به بخش تنظیمات قابل دسترسیست، فعال کنند. توجه داشته باشید که اعضا هنوز هم قادر به خواندن پیام‌ها هستند و همچنین با ضربه زدن به گزینه Message Admin امکان ارسال پیام خصوصی به ادمین را دارند.

این شرکت در مورد قابلیت مذکور چنین گفت: «یکی از کاربردهای گروه، دریافت اطلاعیه‌ها و اطلاعات مهم است، از جمله در گروه‌هایی مثل: والدین و معلمان، مراکز اجتماعی و سازمان‌های خیریه. با ارائه این قابلیت جدید، ادمین‌ها می توانند کنترل بهتری روی چنین گروه‌هایی داشته باشند.»

به لطف ویژگی دیگری که این به‌روز‌رسانی به ارمغان می‌آورد، در صورتی که مدیران گروه شماره تلفن خود را تغییر دهند به راحتی قادرند این تغییر را به اعضا اطلاع دهند. گزینه جدید از این آدرس قابل دسترسیست:

 تغییر شماره << حساب کاربری << تنظیمات

بدیهی است شما به عنوان مدیر گروه می‌توانید تعیین کنید که کدام مخاطبین از تغییر شماره تلفن شما باخبر شوند و یا اجازه ارسال پیام خصوصی به شما را داشته باشند.




منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار