تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 30
اینستاگرام در این چند وقت اخیر بسیار فعال بوده و در کنار معرفی طیف وسیعی از قابلیت‌های جدید برای شبکه اجتماعی خود، در اقدامی جدید از قابلیت اضافه کردن موسیقی به استوری‌های این پلتفرم اجتماعی هم رونمایی کرد.

به گزارش آی تابناک : اینستاگرام امروز از قابلیت درج موسیقی روی استوریهای شبکههای اجتماعی خود رونمایی کرد و از این پس کاربران میتوانند قطعه موسیقی مورد علاقه خود را در پسزمینهی استوری خود پخش نمایند. زمانی که شما برای درج استیکر در استوری خود اقدام میکنید، میتوانید یک نشان موسیقی را مشاهده کنید که روی آن واژهی MUSIC نوشته شده است. با ضربه زدن روی آن، لیستی از هزاران موسیقی در مقابل شما قرار میگیرد و شما میتوانید با استفاده از نوار جستوجوی بالای صفحه، قطعه مورد نظر خودتان را پیدا کنید. البته اینستاگرم وعده داده که هر روز لیست مورد نظر را با موسیقیهای جدید بروزر کند و همواره در جهت غنیتر کردن آن قدم بردارد.

به هر جهت شما میتوانید از گزینهی سمت راست هر موسیقی که نشان اجرای آهنگ است، یک پیشنمایش از آهنگ مورد نظر را پخش کرده و این گونه راحتتر برای انتخاب آن اقدام کنید. در قدم بعدی شما میتوانید با استفاده از دکمههای کنترل پخش موسیقی، به سرعت قطعه مورد نظر را عقب یا جلو برده و دقیقاً مشخص کنید که کدام بخش از موسیقی روی استوری شما پخش شود.

همچنان شما میتوانید از این پس قبل از ضبط ویدیوهای خود هم، قطعه موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کنید و روش انجام این کار این است که شما پس از باز کردن دوربین میتوانید به گزینهی Music سوییچ کرده و همانند روال گذشته، برای انتخاب و درج یک بخش از یک موسیقی اقدام کنید.

پس از تمامی این کارها، زمانی که دوستان شما در حال تماشای عکسها و ویدیوهای شما هستند، قطعهی مورد نظر را هم میشوند و البته یک استیکر هم روی تصویر نمایش داده شده و در کنار ان اسم آهنگ و هنرمند مربوطه هم به نمایش در میآید.

با تمامی اینها در حال حاضر این قابلیت صرفاً در تعداد از کشورها در دسترس است و برای همین اگر بروزرسانی آن را دریافت نکردهاید باید مدتی را منتظر بمایند. همچنین قابلیت انتخاب موسیقی قبل از ضبط ویدیو هم در حال حاضر صرفاً روی پلتفرم iOS منتشر شده و قرار است در آیندهای نزدیک برای پلتفرم اندروید هم منتشر بشود. در همین چند وقت اخیر بود که اینستاگرام قابلیت IGTV را معرفی کرد و اشتراک گذاری ویدیوهای یک ساعته محقق شد. همچنین آنها در مدتی قبلتر هم در رابطه با چگونگی کارکرد سیستم فید خبری اینستاگرام به طور مفصل صحبت کردند و در روز گذشته هم از نسخه‌ی سبک اپلیکیشن اینستاگرام به نامInstagram Lite رونمایی کردند که همهی اینها نشان از برنامهریزیهای گسترده این کمپانی برای حضوری قویتر در میان دیگر شبکههای اجتماعی است.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار