کد خبر: ۱۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 30
براساس شایعه‌ای که اخیراً منتشر شده، پرچمدار Galaxy S10 سامسونگ در سه مدل با اسم‌رمز Beyond 0 ،Beyond 1 و Beyond 2 توسعه می‌یابد؛ تنها مدل آخر به سه دوربین مجهز خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ در اوایل سال آینده، به مناسبت دهمین سالگرد رونمایی از گوشی‌های سری Galaxy S پرچمدار جدیدش را با نام Galaxy S10 عرضه خوهد کرد. اطلاعاتی که تاکنون به‌دست آمده، نشان می‌دهد که جانشین Galaxy S9 به تراشه اگزینوس 9820 مجهز خواهد شد؛ این پردازنده شامل هشت هسته پردازشی از نوع Mongoose M4 است که عملکرد هسته‌های پردازشی آن بهتر از رقیبش یعنی Cortex A76 خواهد بود.

همچنین پیش‌بینی شده است که پرچمدار آینده سامسونگ به عنوان اولین گوشی این شرکت از سنسور اثرانگشت درون نمایشگر بهره می‌گیرد؛ سامسونگ مدت‌هاست که برای عرضه گوشی‌های هوشمند خود با سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش تلاش می‌کند اما تاکنون به موفقیتی دست نیافته است. به عنوان مثال در ابتدا اعلام شده بود که Galaxy S8 به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز خواهد شد اما مدتی بعد، این شایعه تکذیب شد؛ همچنین در اوایل سال، گزارش‌هایی مبنی بر عرضه Galaxy Note 9 با سنسور اثرانگشت درون نمایشگر منتشر شده بود اما اکنون مشخص شده است است که جانشین Galaxy Note 8 فاقد سنسور اثرانگشت درون صفحه‌نمایش است. جدا از این قابلیت‌ها،اعلام شده است که نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه در پرچمدار Galaxy S10 افزایش خواهد یافت.

حتی برخی گزارش‌های تأیید نشده، حاکی از آن است که سامسونگ از دوربین سه‌گانه در پرچمدار جدیدش استفاده خواهد کرد؛ چیزی که تاکنون در یک گوشی ساخت سامسونگ دیده نشده است. استفاده از دوربین سه‌گانه با رونمایی از پرچمدار Huawei P20 Pro به یک تِرِند تبدیل شد و حال شایعه شده است که شرکت‌های مختلف درنظر دارند تا گوشی‌های پرچمدار خود را با دوربین سه‌گانه ارائه دهند.

گزارش جدیدی که در کره جنوبی منتشر شده است، نشان می‌دهد که سه مدل مختلف از پرچمدار Galaxy S10 عرضه خواهد شد. سامسونگ پرچمدار جدیدش را در سکوت خبری توسعه می‌دهد و شایعه شده است که این مدل با اسم‌رمز Beyond آماده می‌شود. حال اعلام شده است که Galaxy S10 در سه نسخه با اسم‌رمز Beyond 0، Beyond 1 و Beyond 2 عرضه خواهد شد. 

گفته می‌شود گوشی Beyond 0 به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین مدل عرضه خواهد شد و نمایشگر 5.8 اینچی بدون انحنا دارد؛ با این‌حال، فعلاً مشخص نیست چه تفاوت‌های دیگری میان این مدل و دیگر اعضای سری Galaxy S10 وجود خواهد داشت. Beyond 2 نیز به عنوان جانشین Galaxy S9 Plus با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی لبه‌منحنی عرضه خواهد شد. این مدل احتمالاً به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود؛ سامسونگ امسال نیز میان نسخه‌های مختلف Galaxy S9 تمایز قائل شد و نسخه Plus تنها مدلی است که از دوربین دوگانه بهره می‌گیرد.

در گزارش جدید، هیچ اشاره‌ای به مشخصات دوربین سه‌تایی Galaxy S10 Plus نشده است و نمی‌دانیم از ترکیب چه سنسورهایی در این دوربین استفاده خواهد شد. هوآوی که P20 Pro را با سه دوربین در قاب پشتی ارائه می‌دهد، مدعی است که پرچمدار جدیدش قادر به ارائه «عکاسی حرفه‌ای» با سه سنسور 40 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 20 مگاپیکسلی مونوکروم است. در بررسی‌هایی که از پرچمدار Huawei P20 Pro منتشر شده است، مشخص شده که این ادعا چندان بی‌راه نیست و چینی‌ها توانسته‌اند در زمینه عکاسی، بهتر از رقبای خود عمل نمایند.

از آنجایی‌که این شایعات به صورت رسمی تأیید نشده است، باید با دیده شک و تردید به آن‌ها نگاه کنید. همچنین بعید نیست تجهیز Galaxy S10 به دوربین سه‌تایی، باعث افزایش قیمت چشمگیر این مدل شود؛ به‌طوری‌که سامسونگ آن‌را نزدیک به iPhone X قیمت‌گذاری نماید و خریداران برای تجربه این مدل نزدیک به 1000 دلار پرداخت نمایند!




منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار