تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 28
نسخه کم حجم اینستاگرام (Instagram Lite) منتشر شد. کاربرانی که از نظر فضای استفاده دچار مشکل هستند می توانند از این نسخه کم حجم استفاده کنند.
به گزارش آی تابناک : نسخه کم حجم اینستاگرام که بی سر و صدا منتشر شده ، فقط ۵۷۳ کیلوبایت حجم دارد در حالی که حجم نسخه اصلی آن ۳۲ مگابایت است.

انتشار نسخه کم حجم اینستاگرام
به نظر می رسد که هدف از انتشار نسخه کم حجم این شبکه اجتماعی، تسخیر بازار کشورهای در حال توسعه باشد زیرا اینترنت در این کشورها وضعیت مطلوبی ندارند.

نسخه کم حجم جدید اینستاگرام خیلی سریع نصب می‌شود، به فضای بسیار کمی در حافظه موبایل نیاز دارد و تمام امکانات ایسنتاگرام غیر از امکان ارسال دایرکت را دارد.

با استفاده از نسخه کم حجم اینستاگرام نه تنها فضای کمتری از رم اشغال می شود، بلکه سرعت بارگذاری محتوا هم افزایش می یابد و دیتای کمتری هم برای این کار مصرف می شود. بنابراین اگر از مصرف دیتای اپلیکیشن اصلی اینستاگرام شکایت دارید، نسخه کم حجم اینستاگرام می تواند برای شما مناسب باشد.

یکی از مقامات اینستاگرام اعلام کرده که این نسخه کم حجم به صورت آزمایشی کار خود را در مکزیک آغاز کرده و در هفته‌های آینده قرار است در اختیار کاربران سایر کشورها هم قرار گیرد.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.




منبع : تکراتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار