کد خبر: ۱۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 26
بازی جدید استودیوی ساکرپانچ یعنی Ghost of Tsushima در جریان مراسم E3 امسال نمایشی خیره کننده داشت. علاوه بر نمایش گرافیکی بازی، بخش‌هایی از گیم‌پلی و مبارزات بازی به نمایش در‌آمد. حال آقای کریس زیمرمن (Chris Zimmerman) یکی از پایه‎گذاران و مدیران استودیوی ساکرپانچ کمی درباره‌ی سیستم مبارزات بازی صحبت کرده است.
به گزارش آی تابناک : به گفته‌ی آقای زیمرمن مبارزات بازی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حس یک مبارزه‌ی تن به تن را به شما بدهد و این ساختار مبارزات نیازمند توانایی‌های متفاوت و زیادی از سوی بازی‌بازان است. آقای زیمرمن در باره‌ی سیستم مبارزات بازی گفتند:

اگر بازی قرار بود صرفا یک بازی هک اند اسلش باشد { بازی‌باز دمو} این‌چنین با استرس تمرین نمی‌کرد. این یک مبارزه‎ی واقعی است. این مبارزات {بر اساس} مهارت در تمامی زمینه‌ها است. در نسخه‌ی آزمایشی شما سه نفر را دیدید که وارد مبارزه با شخصیت اصلی شدند، شما حس در خطر بودن را تجربه خواهید کرد. این حس را تجربه خواهید کرد که باید در بهترین شرایط خود باشید تا در مبارزه با سه نفر پیروز شوید. اگر به این موضوع فکر کنید، متوجه می‌شوید که تجربه‌ی چنین احساسی بی‌نظیر است. شما بازی‌های زیادی را تجربه کرده‌اید که مبارزه با ۱ نفر بسیار سخت است. همچنین بازی‌های وجود دارد که کشتن ۲۰ نفر به صورت همزمان چالش برانگیز است. ولی ۳ عددی بسیار هیجان‌انگیز است و به بازی حسی تازه می‌دهد.

با توجه به نحوه‌ی اجرای این ایده (اینکه آیا دو نفر دیگر در زمان مبارزه‌ی شما با نفر سوم دخالت نمی‌کنند یا اینکه به صورت همزمان به شما حمله خواهند کرد)، می‌توانیم شاهد ایجاد یک ریتم و آهنگ خاص و جدید در سیستم مبارزات بازی باشیم.

به نظر می‌رسد باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم و ببینیم سازندگان چه چیزی برای





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار