کد خبر: ۱۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 25
شاید در نگاه اول شارژر جدید ۳۰ واتی اپل در مقایسه با نمونه ۲۹ واتی گذشته‌ی آنان صرفاً یک وات در تامین انرژی پیشرفت داشته باشد، اما با نگاهی به مشخصات آن می‌توانیم نکات بیشتری را در مورد این محصول به دست بیاوریم.
به گزارش آی تابناک : با این که اپل در جریان رویداد WWDC امسال از سخت‌افزار بزرگی رونمایی نکرد، اما بدون سر و صدا این کمپانی آداپتور ۲۹ واتی USB-C محصولات خودش را با یک نمونه‌ی ۳۰ واتی جایگزین کرد. با این حال بیشتر مردم از این صحبت می‌کردند که آیا این یک وات ارزش این کار را داشت؟ و آیا تمامی این تغییرات صرفاً به همین تغییر در میزان وات محصول خلاصه می‌شود؟

در نگاه اول باید بیان کنیم که این آداپتور یا شارژر جدید به نسبت نمونه‌ی قبلی از دستگاه‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند و می‌توان چنین چیزی را از مشخصات تامین انرژی آن به راحتی فهمید:

مشخصات آداپتور ۳۰ واتی اپل: 5V/3A – 9V/3A – 15V/2A – 20V/1.5A
مشخصات آداپتور ۲۹ واتی اپل: 5.2V/2.4A _ 14.5V/2A
به لطف همین پشتیبانی بیشتر از حالت‌های مختلف، بدون شک کاربران از اضافه شدن گزینه‌ی ۹ ولتی به این شارژر سود زیادی خواهند برد و در حال حاضر می‌‌توان تمامی دستگاه‌های ۹ ولتی را هم با این محصول شارژ کرد. با این که حالت ۲۰ ولتی نیز به این آداپتور اضافه شده است، اما به دلیل سقف ۳۰ واتی این محصول که در نهایت میزان جریان ۱.۵ آمپر را برای این حالت فراهم کرده است، از هیجانات ناشی از وجود آن به مقدار زیادی کاسته می‌شود.

با این حال اگر شما شارژر قبلی اپل را در کنار یکی از محصولات سال‌ها قبل این کمپانی داشته باشید، هیچ نیازی به تعویض شارژر خود ندارید و همچنان می‌توانید با سرعت مناسبی به شارژ محصولات خود بپردازید. در این حالت صرفاً به دلیل پشتیبانی گوشی‌هایی جدیدی همانند iPhone 8 از شارژرهای ۹ ولتی، می‌توان انتظار این را داشته باشیم که این محصولات با شارژرهای جدید با سرعت بیشتری شارژ شوند.

در یک نگاه کلی اگر شما از گجت‌هایی استفاده می‌کنید که از درگاه شارژ USB-C استفاده می‌کنند، بدون شک گزینه‌ی ۳۰ واتی جدید اپل به دلیل پشتیبانی بیشتر آن از حالت‌های مختلف شارژ، گزینه‌ی بهتری برای شما خواهد بود و هیچ صحبتی در این زمینه وجود ندارد.

شارژر ۳۰ واتی اپل هم‌اکنون از طریق فروشگاه اپل و با قیمت ۶۸ دلار در دسترس خریداران قرار داشته و نمونه‌ی ۲۹ واتی از دسترس خارج شده است. با این حال همچنان اپل آداپتور ۲۹ واتی خود را به همراه مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی خود به فروش می‌رساند.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار