تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۷ - 2018 June 24
فیس‌بوک در برنامه آینده خود قرار است ابزار مدیریت زمان را به اپلیکیشن خود اضافه کند.
به گزارش آی تابناک : پس از انتشار اخبار زیادی درباره رسوایی، فاش شدن اطلاعات کاربران و دادن اطلاعات کاربران به دیگر شرکت‌ها، فیسبوک اعلام کرد در حال توسعه ابزاری برای اپلیکیشن خود است تا کاربران بتوانند زمان خود را در اپلیکیشن فیسبوک مدیریت کنند. این برنامه در پیرو اهمیت به بهبود حال کاربران فیسبوک و بازگرداندن اعتماد کاربران به این کمپانی است.

این ابزار که به نام «Your Time on Facebook» شناخته می‌شود، توسط کاربران اپلیکیشن اندرویدی آن در سایت تک کرانچ کشف شد و یکی از نمایندگان فیسبوک در مصاحبه با این سایت، تأیید کرد که این ابزار در حال توسعه است و در روزهای آتی شاهد افزوده شدن این بخش به اپلیکیشن فیسبوک خواهیم بود. وی در این مصاحبه عنوان کرد که این پروژه به منظور اطمینان حاصل کردن از اینکه زمان کاربران در فیسبوک به درستی مصرف می‌شود، توسعه یافته است.

این ابزار در حال حاضر که در مرحله پیش‌ از انتشار قرار دارد، به کاربران نشان می‌دهد که چقدر از زمان خود در یک هفته اخیر را در این اپلیکیشن گذرانده‌اند. ابزار مدیریت زمان فیس‌بوک میزان زمان گذرانده شده در طول یک هفته را به صورت روزانه به کاربر گزارش می‌دهد و کاربران با توجه به آن می‌توانند برای خود با استفاده از این ابزار، زنگ هشداری تنظیم کنند تا بیش از زمان مورد نظر خود از اپلیکیشن فیسبوک استفاده نکنند.

گفتنی است، پیش از این مارک زاکربرگ به دلیل افشای اطلاعات شخصی کاربران فیسبوک به دادگاه‌ احضار شده بود و در نهایت متعهد شده بود تا از این به بعد، برنامه‌هایی در جهت بهبود شرایط مردم در نظر بگیرد. این اولین برنامه‌ای است که بعد از جریان فساد فیسبوک می‌تواند شرایط را برای این کمپانی بزرگ ارتباطی بهبود ببخشد.



منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار