کد خبر: ۱۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 21
تعداد قابل توجهی از کاربران گوشی سری اکسپریا XZ1 سونی اعلام کرده بودند که نمایشگر این گوشی ها دچار مشکلاتی شده است. این مشکلات شامل خطوط افقی و نقاط سفید رنگی است که زمانیکه صفحه نمایش را با انگشت خود لمس کنید یا دست بر روی آن بکشید ایجاد می شود. حالا به نظر میرسد که کاربران گوشی های سری Xperia XZ2 نیز دچار مشکل مشابهی در نمایشگر شده اند.

به گزارش آی تابناک : شرکت ژاپنی سونی در بیانیه رسمی این موضوع را اعلام کرده است و اظهار داشته که مشکل ایجاد شده الکترواستاتیکی است. سونی گفته:

سونی موبایل متعهد است تا بالاترین استانداردها را در کیفیت محصولات خود و سرویس ارائه شده به مشتری برای تمامی محصولات رعایت کند.  بدلیل الکترواستاتیک صفحه نمایش شما ممکن است خطوط افقی و یک سری الگو راه راه در آن مشاهده کنید. این یک ایراد مهم نیست و تغییری در عملکرد گوشی ایجاد نمی کند. این الگوها پس از آنکه الکترواستاتیک از بین رلفت، محو می شوند.


بنابراین این ایراد سخت افزاری نیست. اگر گوشی اکسپریا شما هم دچار مشکل شده است نگران نباشید، اما انتظار رفع آن را از سونی هم نداشته باشید، چرا که از نظر این کمپانی، مشکل خاصی نیست. البته که این ایراد آنقدر بزرگ نیست و در کمتر از جند ثانیه به طور کل محو می شود، اما در نظر داشته باشید که مشکل فوق از آندست مشکلاتی نیست که یک کاربر از گوشی پرچمدار خود انتظار داشته باشد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار