کد خبر: ۱۷۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 21
شرکت انویدیا به‌تازگی فناوری جدیدی را بر پایه هوش مصنوعی طراحی کرده است که می‌تواند ویدیوهای کم کیفیت را به تصاویر آهسته با کیفیت بالا تبدیل کند.
به گزارش آی تابناک : تصاویر ویدیویی آهسته در دنیای امروزی تلفن‌های همراه به یک گزینه محبوب بدل شده است. این نوع فیلم‌برداری بر روی بیشتر پرچم‌داران مدرن وجود دارد ولی اگر این قابلیت را در تلفن همراه خود ندارید، نیازی نیست نگران باشید زیرا شرکت انویدیا توانسته است تا فناوری جدیدی برای ارائه این خدمات به شما ارائه کند.

انویدیا به‌تازگی اعلام کرده است که می‌تواند تصاویر مات و شطرنجی شده‌ای که با دوربین‌های عادی برداشته‌شده است را، به فیلم‌هایی با کیفیت بسیار بالا تبدیل کند. این روش جدید توسط دانشمندان این شرکت و به کمک سیستم یادگیری عمقی طراحی و ساخته شده است. شما می‌توانید ویدیوهای عادی را با اضافه کردن فریم‌های بیشتر به تصاویر آهسته بسیار مناسب تبدیل کنید.

به‌این‌ترتیب می‌توان ویدیوهایی که 30 فریم بر ثانیه سرعت و دارند (کیفیت تصویربرداری عادی بیشتر تلفن‌های همراه) را به ویدیوهای تصویر آهسته با سرعت 240 فریم بر ثانیه بدل کرد. این امر به‌واسطه آزمایش 11 هزار ویدیو به تائید رسیده است و به نظر می‌رسد که این نوع رویکرد می‌تواند به‌سرعت جای خود را در میان کاربران بیابد.

به‌این‌ترتیب تصاویری با کیفیت ساخته خواهند شد که ازنظر کیفی به‌مراتب برتر است تصویر اصلی هستند و می‌توانند درزمینهٔ مصرف انرژی نیز موفق باشند. با این شرایط باید دید که این عملکرد شرکت انویدیا چگونه می‌تواند بر روی باز تلفن‌های هرماه جدید تاثیر گذار باشد. همچنین این نوع هوش مصنوعی می‌تواند به‌خوبی راه را برای استفاده از هوش‌های مصنوعی دیگر در فناوری جهان تبدیل کند.




منبع: Cnet
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار