کد خبر: ۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 21
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، برای شرکت در دومین همایش همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا، در راس هیاتی بلندپایه، عازم بروکسل شد.
به گزارش آی تابناک : دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در راس یک هیات بلندپایه، عازم بروکسل پایتخت بلژیک و محل استقرار نهادهای اتحادیه اروپا شد. دومین همایش همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی و فناوری ایران و اروپا، ۳۱ خرداد تا اول تیرماه سال جاری برگزار می شود.

این همایش با موضوع همکاری های اقتصادی و فناوری، به همت موسسه مطالعاتی روند و با همکاری وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بروکسل مقر اتحادیه اروپا برگزار می شود.

دور نخست این همایش نیز ۳ سال پیش در وین برگزار شده بود.

دومین همایش همکاری‌های بین‌المللی اقتصادی ایران و اروپا با محوریت همکاری های طرفین بر روی موضوعاتی چون توسعه اقتصادی و فناوری، رشد جامعه استارتاپی و نیز بین‌المللی سازی شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری نیز در مراسم افتتاحیه این همایش سخنرانی خواهد کرد.

در این همایش سیاست گذاران و تصمیم گیران عالى رتبه و مدیران ارشد اجرایى از ایران، اروپا و سایر نقاط جهان براى بحث و تبادل نظر در خصوص «افق هاى جـدید همـکارى» و «شناسـایى ظرفیت هـاى موجـود و فرصت هاى اجرایى در راستاى شکوفا کردن اقتصـاد و فناوری و مشخص کـردن چشم انـدازهـاى امیدوارکننده در شرایط فعلى»، حضور خواهند یافت.

در این همایش دو روزه، نشست های تخصصی با موضوعاتی چون «چشم انـداز استـارتاپ هـا در ایـران»، «مشـارکت در حـوزه فین تک (فنـاورى ها و نـوآورى هاى مـالى)»، «سرمایه گـذارى و کسب و کـار در ایـران»، «انـرژى و منـابع ملى» و «صنـدوق هـاى سرمـایه گـذارى» نیز برگزار خواهد شد.

 

 

منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار